Onko moderni tanssi sinulle tuttu taiteenlaji ?

Helsingissä siihen voit tutustua vaikka kadulla

valperi-ontheroad.blogspot.c...anssi.html

Avainsanat: moderni tanssi katutanssi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.09.2010 - 07:29

Jos Jorma Uotisen tanssi on modernia, niin hirveän näköistä on.
Kummallista melkein alastonta kiemurointia, oikein itseäni iljetti.
Ennen katson vanhaa suomalaista rytkypolkkaa.

Lisätty: 12.09.2010 - 09:33

Kiitos käyttäjien valinnasta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.09.2010 - 08:17

Tuttua on...täällä nuo ruskamatkalaiset näkyvät tanssivan monoilla ja naistentansseissa. Kyllä modernia tanssia voi hetkisen katsellakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2010 - 08:23

Kyllä sitä on tullut nähtyä jo pitemmän aikaa. Modenia tanssia on tosi hienoakin olemassa, mutta nuo lappalaisten monopippalot ...huhuh... niistä olen kuullut , taidetta se ei ole ensinkään! Saariselän seudut kierrän kaukaa!! (uskovainen en ole kuitenkaan)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2010 - 10:52

Eiköhän luonnossa liikkuessa tule sitä modernia tanssia vaatteet päällä. Alasti se olisi aidointa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2010 - 12:42

Ei ole minulle tuttua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2010 - 20:47

Minulle on tuntematon..vaikka kaikenmoista harrastan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2010 - 21:23

Aika tuntematon laji minulle, mitä nyt joskus sitä vähän telkkarista nähnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.09.2010 - 10:01

Tykkään kovastikin tanssia, mutta moderni ei minun kropalleni sovi. Menossa pitää olla vauhtia ja tuntua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2010 - 21:08

Nuo sukkahousu tanssijat, joita moderniksi tanssijoiksi kutsutaan..
ei todella kiinnosta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 23:24

Tuttu juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2010 - 17:22

Lajina tuttu, mutta olen kiinnostuneempi muista tanssilajeista.