Onko kellään kokemusta Uniblue Speedup MyPc-ohjelmasta?Nopeuttaako läppäriä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.09.2010 - 16:11

Ei kyllä ole tietoa eikä kokemusta tuosta, mutta mieluummin suosittelen ilmaista helppokäyttöistä ja luotettavaa CCleaner:iä koneen puhdistamiseen.
www.download.fi/tietoturva/j...leaner.cfm

Vähän epäilyttävä ja maksullinen tuo speedupmypc
www.liutilities.com/support/...eedupmypc/

alatest.fi/arvostelut/muut-o...92342,316/

Perustuukohan idea myös ylikellotukseen ?
www.overclockersclub.com/rev...mypc_2010/

Lisätty: 04.09.2010 - 16:25

Vastasin vielä kysyjän henkilökohtaiseen viestiin seuraavasti:

Muuten olen kanssasi samaa mieltä, että useimmat "puhdistusohjelmat"
joita tyrkytetään - ovat todella Huuhaata aivan kuten kerroit.
Löytävät mukamas paljon virheitä ja korjaavat vain muutaman ilmaiseksi.
Pahimmat jopa itse ensin saastuttavat ja "korjaavat" sitten maksusta.

Mutta en ymmärrä CCleaner:iä moittivaa lausettasi:
"Ehdottamasi ccleaner ilmoitti n.1400 haittaa.Poisti 25,jonka jälkeen olis pitänyt ostaa lisää poistamisen takia."

Olen käyttänyt ohjelmaa monta vuotta, mitään ei ole tarvinnut "ostaa lisää",
Lataussivulla on vain vihjaus, että voi vapaaehtoisesti / halutessaan lahjoittaa rahaa (PayPal:in kautta) ohjelman kehityksen tukemiseen. En ole köyhänä koskaan lahjoittanut.
www.download.fi/tietoturva/j...leaner.cfm

Katso alla olevalta sivulta:
Ohjelman kuvaus, Tiedot, Kaikki versiot, Arvostelut, Keskustelut
www.download.fi/tietoturva/j...leaner.cfm#ohjelman_kuvaus

Se on aina toiminut moitteetta. Se on suomenkielinen ja havainnollinen.
Tutki vaihtoehtoja: Puhdistaja, Rekisteri, Työkalut, Valinnat.
Puhdistaa turhat tiedostot, korjaa rekisterissä olevat virheet, voi poistaa turhia sovelluksia ym.

Sovellus CCleaner versioni oli: 2.33.0.1184 päiväys: 26.6.2010 Copyright 2005-2010 Piriform Ltd
C:\Program Files\CCleaner koko: 1,62 Mt (1 699 128 tavua)

Päivitin sen nyt juuri sivulta:
www.piriform.com/ccleaner/up...amp;l=1035
versioon: v2.35.1223 joka on nyt uusin.
Ohjelman voi ladata joko FileHippo:n tai suoraan Piriform:in kautta.

Kysyjän kommentti

Kiitos vielä kerran!!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.09.2010 - 21:47

oliskos tästä apua

alatest.fi/arvostelut/muut-o...92342,316/