Käyttekö missään ohjatussa jumpparyhmässä??

Minä menen huomenna kokeilemaan minkälaista on seniori jumpparyhmä..ja torstaina kokeilen kuntopiiriä...Täällä avattu uusi kuntoilukeskus..ja tällä-viikolla pääsee ilmaiseksi kokeilemaan eri ryhmiä..

Avainsanat: ohjatut jumpparyhmät..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.09.2010 - 00:02

Kuulostaa mielenkiintoiselta, kunnostaan kannattaa pitää hyvää huolta. Mene toki kokeilemaan eri vaihtoehtoja, niin löydät mieleisesi. Käyn ohjatussa jumpassa useamman kerran viikossa: steppiä (laudalla) ja tanssitunteja. Ostin kortin, jolla pääsee erilaisiin ohjattuihin jumppiin, mutta tanssilliset treenit ovat aina olleet lähinnä sydäntäni.

Kysyjän kommentti

Kiitos..Olen samaa mieltä,että kunnosta kannattaa pitää huolta..on silloin paljon pirteämpi..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.09.2010 - 07:31

Hyvä ajatus, mutta minä en pysty nyt tällä kertaa tai syksynä ainakaan siihenkään valitettavasti osallistumaan. On kehoitettu mahdollisimman vähän liikkumaan jonkun aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2010 - 10:53

En tällähetkellä. Omia koti venytyksiä ja uintia .Se on valtavan kivaa mutta pitkä matka monensti estää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2010 - 19:20

en sen jälkeen kun sain asvelvollisuuteni suoritettua .....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2010 - 19:21

Ei tule harrastettua jumppailua yksin, eikä ryhmässä. Pitäisi kaiketi harrastaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2010 - 21:08

Pilatesta harrastan ryhmässä, jos sitä nyt varsinaiseksi jumpaksi voi sanoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.09.2010 - 09:59

Varmasti siellä kunto kohoaa. Minä meinasin lähteä, mutta sitten päätin kuitenkin olla menemättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2010 - 18:50

Jos saan tuon pohjelihashalvauksen paranemaan muutamalla sähköhoidolla (jotta pääsisin tuesta eroon), niin tasan tarkkaan aloitan Zumbaamisen... samalla opettajalla joka oli puisto zumbaa pitämässä..