Karhuvaroituksia on tullut vähän joka paikkakunnalle, nyt Helsinkiinkin. Aiotko tulla katsomaan ?

Helsingin Senaatintorille ilmestyi maanantaina 142 yli kaksimetristä värikästä karhupatsasta.

valperi-ontheroad.blogspot.c...rilla.html

www.hs.fi/kulttuuri/artikkel...5259772756

Avainsanat: suvaitsevaisuus karhupatsaat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.08.2010 - 23:55

Jos satun käymään Helsingissä..voisihan niitä käydä katsomassa...mutta eläviä karhuja ei tee mieli nähdä..toivon mukaan ei ilmesty meidän nurkille..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.08.2010 - 23:56

Helsingin karhut jäävät nyt tällä kertaa. Lähden huomenna mökille ja jos onnistaa, niin näen karhun luonnossa. Meillähän niitä karhuja riittää, tosin ainuttakaan en ole nähnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2010 - 07:23

Siellähän on aivan sitten ajankohtainen näyttely. Ei nyt tällä hetkellä Helsinkiin, vaikka myöhemmin syksyllä
käynkin.
Uutisissa kertoivat juuri, että Pernajan karhu on kaadettu talon pihalle, kun se hyökkäsi poliisia avustajaa miesjoukkoa kohti. Toinen vielä vaeltelee siellä.
Jotta lihahuutokaupaan sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2010 - 08:19

Just olen lähdössä jängälle kämppämajoitukseen ja siellä kaukana korvessa voi kohdata vaikkapa karhun...jos miust ei kuulu mittää muutamaan päivään niin...

Lisätty: 01.09.2010 - 08:25

www.napsu.fi/matkailu/matkak...selk%C3%A4
Olen nähnyt ainoastaan näitä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2010 - 08:22

Enpä viitsi vaivautua noitakaan kotikaupunkini karhuja mennä vilkuilemaan. En pidä niitä kummoisenakaan taiteena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2010 - 11:40

En tule Päättömään kaupunkiin ja Pernajan karhuvaara on ohi; www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa....09/1178933

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2010 - 12:59

Hyvän asian puolesta on näyttely pystytetty,maailmassa on liianpaljon mie itse ihmisiä.Tyydyn katselemaan vain kuvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2010 - 15:41

Eipä aijo, kovista haluistani huolimatta, tulla katsomaan noita senaatintorin 142:ta karhupatsasta koska minulla on nyt se tilanne, että työt ensin ja sitten vasta huvit enkä jouda kuluttamaan huveihin Helsinginmatkan verran aikaa. Täytyy tyytyä metsässä vastaan jolkutteleviin ruskeisiin otsoihin noiden monenkirjavien paikallaan pysyvien karhupatsaiden sijaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2010 - 19:19

Oikealla asialla nuo Senaatintorilla olevat karhut ovat. Jos matkalaisen tie kulkee läheltä Helsinkiä niin saatampa pistäytyäkin niitä katsomassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2010 - 21:10

Voisihan niitä Senaatintorin karhuja vilkaista, jos siellä päin sattuisi muutenkin olemaan. Nyt on liian pitkä matka sinne saakka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.09.2010 - 09:58

Värikkäitä ja leppoisia nallukoita. Samaa ei voi sanoa niistä elävistä Nalle Puheista.
En aio tulla torille niitä katsomaan enkä kyllä mene siihen metsäänkään marjastamaan missä tiedän olen emän ja kolme poikasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2010 - 22:38

No koskas nuo patsaat päälle käyvät..
aatelkaa sitä kun ostatte lapselle uninallen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2010 - 00:32

Kävin vilkaisemassa.