Oletteko nähneet käärmeitä ja milloin.

Meillä tänään aika köllykkä tossa puupinolla. Sanoimme menehän pois tai jäät puitten välii. Aluksi ei meinannu,t mutta johan totteli ja hiljaa liukui pinosta pois.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.09.2010 - 18:38

Viimevuonna Sisiliassa Hotellin pihan poikki luikersi musta käärme noin puolen metrin päästä minusta..Tulimme niin kutsutusti ristiin..
Kyselin silloin Finnmatkojen oppaalta että millaisia käärmeitä, he olivat yllättyneet kun näin keskellä Giardini naxosta kuulemma on hyvin harvinaista...ja he eivät Sisilian käärmeitä tunteneet oliko myrkky vai tavallinen heidän rantakäärmeensä...

Kysyjän kommentti

Meillä onneksi tiedetään kyyn vaarallisuus. Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.08.2010 - 22:44

En ole nänyt käämeitä moneen vuoteen..inhoan käämeitä...kun ne luikertelee..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2010 - 00:09

Tänä kesänä mökkitiellä. Lähden huomenna mökille ja saattaahan olla, että käärmeitäkin näkyy. Hienostipas suhtauduit köllijään =) Osa luontoahan ne käärmeetkin ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2010 - 07:39

ei en ole moneen vuoteen luonnossa nähnyt vain kuvissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2010 - 19:11

Mökkimatkalla tiellä ja raatona. Joku oli ajanut yli. Itse väistän kyllä jos kohdalle sattuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2010 - 21:15

Tänä kesänä en olenähnyt ainoatakaan enkä edes muista, milloin viimeksi olisi luikero kohdalle osunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2010 - 22:39

tänäkesänä ei ole kotimaanhavaintoja muuta kuin yksi pikkanen vaskitsa tuolla rantanurmikolla ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.09.2010 - 09:54

Olipa se kiltti Käärme veikeä. Muutama kesä sitten näin kyläillessäni talon pihalla kyyn. Talon emäntä oli tosi riuskaluontoinen joten kauaa se liukertelija ei enää sen jälkeen luikerrellut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 23:26

Täällä niitä aina välillä näkee. Täytyy vain varoa.