Olen kauan jo halunnut näyttelijäksi elokuviin ja tv:seen, mutta en teatteriin. Miten pääsisin koekvauksiin?tai mistä edes tietoa?

Onko mitään netti sivustoa mistä saisin tietoa paremmin? en löytänyt vaikka etsin :<

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Muut vastaukset

Vastattu: 31.08.2010 - 20:56

Helpointa olisi kuitenkin jos ottaisit yhteyttä ihan paikkakuntasi harrastajateatteriin.Kokemuksesta voin kertoa,että teatterihommat on paljon mukavampaa kuin elokuvan teko joskin haasteellisempaa ja vaikeampaa siinä mielessä,ettei teatterissa voi ottaa uusiksi huutamalla:"Poikki ja uusi otos"...! ;D.Teatterilaiset yleensä tuntevat aina jonkun joka on tehnyt elokuvaa tms.ja sitä kautta voi yrittää.Loppujen lopuksi tosiasia on kuitenkin niin,että pitää osata olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja vielä paljon hyvää onnea mukana.Ja yksi tärkeä asia:Alalla on mahdottoman kova kilpailu ja ei se helppoa tule olemaan.En tiedä ikääsi mutta nuoria tyttöjä on hirveän iso määrä hakemassa"elämänsä sisältöä" teatterista/elokuvista mutta kannattaa pitää"jalat maassa"!Unelmia ja haaveita pitää toki olla mutta elämä kantaa ja ohjaa varmasti Sinuakin!!!

Lähteet:
Tirlittan,Edith Piaf-Pariisin pikku-varpunen....Yms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2010 - 22:11

joskus ilmoittelevat ihan lehdissäkin kun hakusessa on uusia tyyppejä tiettyihin rooleihin, näin kävi esimerkiksi kun Ganes-elokuvaa filmattiin (yks tuttu pääsi sitä kautta alkuun noissa hommissa)

silmät ja korvat auki vaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2010 - 22:45

Valperi antoi ihan hyvän vinkin..milestäni kannattaisi kokeilla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.09.2010 - 09:52

Hakeudu kansalaisopiston kursseille. Siitä pääsee hyvässä lykyssä jatkamaan eteenpäin.
Itse olen menossa ilmaisutaidon kursseille jossa tehdään mm. teatterinäytös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2010 - 22:48

Haeppas itses BB taloon, mut muista olla todella poikkeava... siitä tuo ura urkenee jossa pääset sen jälkeen olemaan oma itses..
tai toinen vaihtoehto laulun saralle..Talentt ja Aidolssiin...
Nopein tie huipulle, mutta muista että huipulla tuulee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 03:30

LIITY ROOLITOIVE -SÄHKÖPOSTILISTALLE,
niin saat ajankohtaista tietoa avoimista rooleista mainoksissa, elokuvissa ja teattereissa:
movies.groups.yahoo.com/grou...oolitoive/

YKSITYISTUNTEJA NÄYTTELIJÄTYÖHÖN EDULLISESTI:
psykkis.webs.com/toimintaan.htm

Lähteet:
oma työ