Joko Oktoberfest matka on varattu?

www.oktoberfest.de/en/

Avainsanat: műnchen kutsuu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.09.2010 - 00:56

Höh...
Kaljan takia nyt tuonne asti. Täällä Fuengirolassa oluet kuuluvat jo aamaiaiseen. Ainakin joillakin.
Koko ajan on kuitenkin kaikilla jano, hellettä kun piisaa toistaiseksi.
Aamulla liikenneministeriöön. Mahtaako tuonne kehdata mennä täysin selvin päin?

Kysyjän kommentti

Ihmisillä on outo käsitys festareista! shou siellä on pääasia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.08.2010 - 16:23

Ei ole tänäkään vuonna. Jostain kumman syystä Saksa ei ole osunut matkani varrelle kuin kerran bussin koukatessa Saksan puolelle matkalla Itävallan Alpeille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2010 - 17:34

eipäs nyt ehdi kaljotteleen, kun on syyskiireet ... hmm .. kaikkea ja kaiken näköistä puuhaa ... mutta hauskaa reissuu kaille niille , jotka sinne menevät :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2010 - 17:51

Ei ole, kun ei oikein se olut maistu. Vaan siellä on kyllä varmaan tosi hauskat festivaalit!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2010 - 19:20

No niiden takia en menisi edes Hausjärvelle, vaikka ilmaiseksi vietäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2010 - 19:35

Munchen on hieno kaupunki, Octoberfest kokematta, muulloin olen siellä käynyt. Ei ole kyse suomalaisesta kaljoittelusta vaikka joku niin luulee....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2010 - 21:22

Ei ole matkaa varattu...Olen useampia kertoja käytnyt Saksassa..mutta en ole ollut olutjuhlilla....Saksan joulumarkkinoilla olen käynyt..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2010 - 22:03

taidanpa istahtaa laiturille ja tempaista tölkin keppanaa, siinäpä sitä olut-festaria ihan kotoisaan malliin ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2010 - 19:46

Munchenissä tuli käytyä 60-luvun puolivälissä vaan ei oluen takia. Tuskin enää tulee siellä piipahdettua. Olut kyllä toisinaan maistuu varsinkin saunareissulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2010 - 19:54

No eipä tule matkustettua.. olutjuhlille..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2010 - 00:33

En ole tänäkään vuonna, katotaas nyt mitä aika tuo tullessaan.