Roomasta Shanghaihin ja ilman kuskia?

Maailman pisin testiajo; www.ksml.fi/teemat/autot/lii...kia/594174

Seuraa livenä; viac.vislab.it/

Avainsanat: ihmettä minusta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.08.2010 - 22:26

näyttävä kokeilu,
taitaa olla vielä melko pitkä matka taloudellisesti kannattaviin käytännön soveluksiin ....

Kysyjän kommentti

Ja useammalla huoltoautolla porukkaa mukana seuraamassa?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.08.2010 - 14:54

Jopas olisi meikäläisellekin mukava ajopeli. Autotallini sijaitsee muutaman kilometrin päässä kotoani, joten olisihan se mukavaa, kun auto hakisi ja toisi kotiin ja kaikenhuipuksi älyäisi itse mennä parkkiin. Osaisikohan tuo myös sulkea tallin oven? ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2010 - 22:47

Johan nyt ihmeitä keksitään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2010 - 18:02

Ritari ässän autoko...
Olishan tuo kivaa kun autoaan pyytäis hakemaan vaikka kun iskee tuo shoppailu into liiaksi..