Tampereen poliisi on saanut tutkintapyynnön turkulaisten solvaamisesta. Ovatko turkulaiset tosikkoja ?

www.iltalehti.fi/uutiset/201...uutiskirje

Avainsanat: turkulainen tosikko poliisiasia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.08.2010 - 20:08

Niinkauaksi kuin muistini piisaa on turkulaiset ja tamperelaiset tehnet pilaa toistensa kustannuksella. Jos siitä joku saa aikaan polisitutkinnan, niin on todellakin hakoteillä. Hieno perinteinen leikinlasku on paikallaan.

Lähteet:
muistilokero

Kysyjän kommentti

kansanperinnettä parhaimmillaan, osaisikohan tuota yksikään tuomari nauramatta tuomita ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.08.2010 - 10:13

No meitä mahtuu moneen junaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2010 - 10:22

Naurettavaa, voihan silläkin mainosarvo olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2010 - 11:00

Minä olen saanut sellaisen kotikasvatuksen että jos on jotenkin vajavainen niin ei saa pilkata, antaa olla rauhassa vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2010 - 12:31

Tutkintapyyntö taitaa olla vähän liioittelua, mutta en ylipäätään ymmärrä miksi jotain ryhmää solvataan - kateuttako, heikkoa itsetuntoa? Minulla on vain myönteisiä kokemuksia kauniista ja historiallisesta Turusta ja ystävällisistä turkulaisista. Joskus 80-luvun loppupuolella vietimme kavereiden kanssa useamman päivän asuen veneessä Aurajoen aalloilla ja kaikki olimme sitä mieltä, että turkulaisissa elää edelleen Hansakauppiaiden henki, sillä missään muualla emme olleet saanet niin hyvää palvelua, kuin turkulaisissa ravintoloissa ja kaupoissa. Siellä oli asiakaspalvelua, joka vasta viime vuosina on rantautunut omalle paikkakunnalleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2010 - 12:33

Turkulaiset nostivat metelin tamperelaisten solvaamisesta - poliisi tutkii tapausta

www.voice.fi/index.php?mw=Tu...amp;cat=26

Ymmärsin että Turkulaiset solvasi tamperelaisia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2010 - 17:46

noo-oo soukki koko juttu ... itselläni on tampereella sukulaisia ja he ain heittää pientä huulta .. en ota sitä niin vakasti , että rakaat suhteeni poikki laitaisin moisen takia , laittelen vaan vällillä vitsin tynkää heillekkin päin.... elämä ei ole nipottamista varten , jotta eletään se iloiten ja nauraen moisille vitseille , tai niin itse teen ... nauran myöskin helsinki, savolais ja jopa raumalais vitseille , ei ne kuitenkaan ole tarkoitettu henk.koht ... tai en ainakaan niin niitä itse ota ... mut mää ny nauran kyl melkkest mille vaan , kun herkkä olen siin suhtees ja en kaikkein vähempää itselleni ... täs matamis sitä nauramist piisaakin ... joot antakaapas tekin nyt pien hyvyn häivä :))... nooin ... oon ny tyytyväine ja onnelline :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2010 - 18:02

Kyllä nyt on turkulaisten huumoritaju ollut koetuksella - vai onko heillä huumorintajua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2010 - 19:40

Taitavat olla tosikkoja, eivät ymmärrä itseensä kohdistuvaa huumoria. Turkulainen huumorintaju - sitä ei ole!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2010 - 23:29

Ihan turhia solvauksia ovat..Minun asuu serkku turussa ja on tosi hauska nuravainen ihminen..ei ole ainakaan tosikko..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.09.2010 - 09:46

Olin eilenillalla kuuntelemassa Tapani Kiminkisen luentoa. Hän tykkäsi kaikista muista suomalaisista mutta ei turkulaisista. Sanoi turkulaisten olevan ihan oma kastinsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2010 - 22:33

Ei yks meist tosikkoja tee..
tääl paljasjalkainen Turkulainen...
Huumoria ymmärtävä ja osaan nauraa myös itselleni kuka muu osaa, se on kaikkeista vaikein osuus...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 23:35

Turkulaiset ovat IHANIA IHMISIÄ!!!