Soinilla pyyhkii hyvin?

Gallupit lupaa ainakin hyvää;
yle.fi/puoluekannatusmittari/
Neljänneksi suurin puolue!

Avainsanat: perussuomalaiset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.08.2010 - 10:38

Taitaahan tuo olla jo neljänneksi suurin puolue > 11%:n kannatuksella

Kysyjän kommentti

ei vielä viime vaaleissa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.08.2010 - 09:08

Henkilönä Timo Soini on miellyttävin politiikko minkä tiedän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2010 - 09:10

Embolla pyyhkii paremmin

(on kuulemma valittu eduskuntaankin epädemokraattisesti ja kaikessa hiljaisuudessa)

Lähteet:
www.lotusfamily.net/fi/produ...roductid=3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2010 - 09:37

Hirveän hyvä homma. Äänestämässä en ole käynyt vuosiin, mutta eilen ajattelin, että jos nyt menisin.
Vaikeaa ei liene arvata, mille puolelle ääneni nyt menisi. Pressan vaaleissa olen käynyt kyllä ja teen
edelleenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2010 - 17:09

Hyvä vain että pyyhkii, sillä nyt jos koskaan Suomi tarvitsee uutta paperia poliittisten saastojen poispyyhintään vanhojen jo tahraantuneiden tilalle jotta päätöksenteossakin tuoksuisi taas raikkaalta jatkuvien lokakaivohajujen sijaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2010 - 18:08

Soini on nyt saanut tuulta purjeisiinsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2010 - 19:47

Soini on mies paikallaan mutta ne muut..... nehän saattaa vaihtaa puoluettakin heti kun vaaleissa läpi menevät!!
Mielenkiintoista mennä vaalityöhön ensi keväällä.... Soinin ääniä laskin edellisissä vaaleissa,
oli sellaista aluetta silloin että vaalit on pelkkää protestia.
Pressanvaali on taas pelkkää riemujuhlaa......syytä voi arvata. Saadaan mitä suuremmalla varmuudella kauniimpi tulos mitä nyt on!!!!
Lisään vielä että Soinin ja puolueensa ei ole vielä tarvinnut vastata yhtään mistään, miettikääpä sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2010 - 22:41

Ei uskalla ketään kehuskella. Ovat senverran suu säkkiä myöten täynnä jokainen. Kääntää takkia jokaisessa asiassa.Kyllä luotettavasti satuja sepittäävät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2010 - 08:21

Soinin suosio perustuu maassamme vallalla olevaan maahanmuuttajia suosivaan yhteiskuntapolitiikkaan (joka on suorastaan yltiöpäistä). Mutta vastuussahan Soini ja puolueensa eivät ole olleet yhtään missään joten hyvä on vain puhua..... ja osa äänestäjistä uskoo että yksi henkilö ja puolue voi muuttaa suunnan mikä on tietysti virhe.
Kepu on onnnistunut jyräämänä asioitaan läpi mutta niillä onkin pitkä historia takanaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2010 - 20:54

Soini kyl ei minua saa puolelleen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 22:33

Ei ole Soini minun suosiossa..vaikka pyyhkisi miten hyvin..