Seuraatko BB-talon touhuja?

Minulle riittää se, mitä heistä lööpeissä päivittäin kerrotaan. Ja ilman sitäkin tietoa tulisin toimeen.

Avainsanat: bb-talo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.08.2010 - 09:10

Enpä todellakaan... en ole tirkistelijätyyppiä lainkaan ja nuo tositvt ovat aivan turhaa, niitä en jaksa katsoa eikä ole aikaakaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.08.2010 - 23:09

En seuraa, en edes lööppejä.
Ei mitään tietoa minkä näköisiä naamoja siellä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2010 - 23:46

En seuraa. En halua nähdä mitään BB:n liittyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2010 - 23:57

en ole aikaisempiakaan seuraillut enkä varmasti aloita nytkään ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2010 - 07:56

Edellisten lailla,ei kiinnosta pätkääkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2010 - 12:15

Minusta turhanpäiväistä turinaa. En ole katsonut, enkä tule katsomaankaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2010 - 12:57

en sitten yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2010 - 13:22

En ole seurannut ja samalla linjalla jatkuu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2010 - 14:14

En, enkä tule. Big Brother on maailman turhimpia ohjelmia. Tyhmiä ihmisiä, joilla ei ole muuta tekemistä kun istua talossa ja heitellä tyhmiä vitsejä. Näillä ihmisillä ei ainakaan ole liikaa aivosoluja, siitä olen varma. Valtaremmi luistaa ja pahasti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2010 - 14:47

Ei voisi vähempää kiinnostaa.... mutta kiinnostaisi kyllä tietää miksi jotkut ihmiset tykkää seurata tuollaisia ohjelmia???!!! Tirkistelyn halua vai mitä???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2010 - 15:12

Miksi seuraisin? Mitään niin mielenkiintoista BB- talon tuhuissa ei ole, että vaivautuisin katsomaan niitä tv:tä, tai lukemaan lehtien palstoilta. En edes tiedä (enkä aluakkaan tietää) keitä BB- talossa majailee, sillä kuulun niihin joiden mielestä Big Brother on todellakin koko televisiohistorian typerimpiä ohjelmia, ellei peräti typerin. Ohjelman saamaa suosiota erityisesti nuotison keskuudessa en ole koskaan kyennyt ymmärtämään ja taidankin tämän vuoksi kuulua heidän mielestään kalkkiksiin, mikä ei minua tässä tapauksessa haittaa yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2010 - 15:23

Kyllähän mä tuota kattelen. Viikolla sen klo: 22 lähetyksen ja sunnuntaina klo: 21 alkavan suoran lähetyksen. Joskus myös bb-extran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2010 - 18:16

Pari edelliskautta seurasin ja nyt katsoin parina iltana hiukan kunnes...tulin järkiini!
Suoraan sanoen typerä ja sairaskin ohjelma kun tarkemmin aloin miettimään...
Pikku kakkonen on paljon mielenkiintoisempi ja fiksumpi ohjelma...sitä voisi ennemmin nuorisommekin katsoa!!! ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2010 - 19:47

en ole seurannut pätkääkään, jos ne televisiosta tulevat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2010 - 19:54

EI ole koskaan kiinnostanut eikä kiinnosta vieläkään yhdenkään puupennin vertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2010 - 20:12

en ole katsonut enkä aio vieläkään katsoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2010 - 21:35

Ei ole mielenkiintoa seurata...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.09.2010 - 12:32

Sarja ei kiinnosta pätkääkään. Mutta katson sen yhden pakollisen jakson kuten aina ennenkin ihmetellen jälleen että tuoko on kasvavalle nuorisolle hyvää oppia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2010 - 12:30

EVVK

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2010 - 22:28

Ei kiitos, bimboja riitti myös Kusadasissa Suomalaisia kyllä...

Luullaan olevan Euroopan omistajia ja viinaa kurkkuun niin pal kun sielu sietää...

Voihan sitä joskus nauttia enemmänkin kun on hauskaa seuraa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 23:43

En seuraa, BB-talon touhut eivät minua kiinnosta.