Millaisia ajatuksia tämä uutinen sinussa herättää?

www.iltasanomat.fi/uutiset/k...id=2243557

Minusta on aika pelottavaa ajatella, että koska tahansa voi tuollainen hurjapää osua oman auto keulaan tuolla liikenteessä. Ja että aina ne hurjastelijat ei ole niitä juuri kortin saaneita nuoria miehiä.

Avainsanat: kilpa-ajoa liikenteessä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.08.2010 - 13:26

Ikäviä ajatuksia että joko taas. Toivottavasti en itse joudu uhriksi

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.08.2010 - 23:13

Hmm...
Tuli joskus itsekin ajettua lämä tiskissä. Autot oli tuolloin puuta ja miehet rautaa? Ei livennyt koskaan lapasesta, ei tiellä eikä radalla.
Voitin paikallisen rallikuskin jäällä Anglialla kesärenkailla. Kröhöm.
Hullu saa olla, mutta ei noin hullu. Nykyliikenteeseen ei kaaharit enää mahdu.

Lisätty: 30.08.2010 - 01:23

Omalla kaistalla on siis tullut pysyttyä, mutta kuka kertoisi, milloin on aika lopettaa ajaminen?
Tästä aiheesta on aika ikäviä kokemuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2010 - 23:58

kunhan ei koskaan tulisi vastaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2010 - 11:46

huolestuttaa , joka päivä saa lukea noista onnettomuuksista ... siksi toivon, että liikenneministerit pistäis viisat tai ei .. päät yhteen ja miettis , minkä ikäisinä se kortti ois oikeesti aika nuorille antaa .. itse olen sitä mieltä , et 20v .. ois oikea ikä ..joskos sit ois älliäkin ehtinyt kasvaa .. mut tiedä sitäkään sitten.. kaikkille , kun sitä ei saa edes tahkomallakaan tahkottua ei sit millään iällä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2010 - 12:14

Ei niitä liikenteessä tarvittaisi ainuttakaan. Vaarantavat vain muut tiellä kulkijat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2010 - 14:56

On varsin ikävää että aina ja kaikkina aikoina on ollut ja tulee olemaan niitä autoilijoita joille liikennesäännöt sekä ajonopeudet ja niiden noudattaminen on kuin punainen vaate härälle saaden heidät pillastumaan ja rikomaan kaikkia niitä vastaan useimmiten tieten tahtoen omasta vapaasta halustaan. Näitä liikennekurista piittaamattomia pikkuvauvoja tulisi rangaista nykyistä ankaramalla kädellä. Ehkä sitten kovien rangaitusten pelko saisi edes muutaman liikenteen pikkuvauvan aikuistumaan ennenkuin aiheuttavat härkämäisillä pillastumisillaan vahikoja joko itselleen, tai (mikä vielä pahempaa) toisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2010 - 15:18

Ei herätä muuta kuin; "ohituksen estäjä jäi henkiin". Kilpailu on mielestäni väärä sana, mistä lie sopulit sen keksiny.
"Aamulehden tietojen mukaan toisessa kilpaa ajaneessa autossa ei ollut kuljettajan lisäksi muita. Kuljettajaa epäillään ainakin törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta".
Minun puolestani jokainen saa sajaa niin kovaa kuin varat sallivat, itselläni ne eivät salli ja seuraan liikennettä myös peilistä, tehden tietä hätäisemmille joilla on nykyisillä nopeusrajoituksilla varaa ajaa kovaa.
Poliisit on sitä varten että palkitsevat kovaa ajavat maksumääräyksillä.

Lisätty: 30.08.2010 - 15:29

Enemmän minä hirviä liikenteessä pelkään. Niillä ei ole valoja eikä heijastimia ja kohta alkaa taas jahtiaika joka saa ne vauhkoiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2010 - 19:50

Siinä taas piikki liikenekuolemien joukkoon, liikaa, liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.09.2010 - 12:30

Surullisia asioita joita ovat lehdet kohta pullollaan. Asennekasvatusta pitäisi lisätä ja lainkouran olla kovempi. Psykologiset testit ennen kuin hyväksytään autokouluun, ei nuo muuten lopu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2010 - 22:26

Noita hurja päitä riittää, ei muuta kuin ajokortti hyllylle ja auto valtiolle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2010 - 22:31

Ei noi hurjajastelijat lopu ikinä...vaikka mitä tapahtuisi...Vaikka itse ajaa varovasti..voi hurjastelija törmätä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 23:44

Kauhua.