Oletko käynyt koskaan ennustajalla? Pitivätkö ennustukset paikkansa?

Minä kävin vuonna 1986 ja ihan sattumalta löysin vihkon, johon olin ennustajan kertomat asiat kirjannut. Ei liene yllätys, että mikään hänen ennustuksista ei ole pitänyt paikkaansa.

Avainsanat: ennustaja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.08.2010 - 23:51

Olen käynyt ja pitivät paikkansa. Ei ollut ennustaja vaan selvänäkijä.

Lisätty: 30.08.2010 - 11:55

Aidot näkijät eivät hinnoittele palveluksiaan. Ottavat lahjoituksen vastaan, jos annetaan. Käsittääkseni heiltä menee kyky nähdä asioita, jos alkavat tehdä bisnestä kyvyllään.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.08.2010 - 21:41

kerran sirkuksessa poikkesin sellaiseenkin telttaan ...

ihan tosimielellä ei kyllä tulisi mieleenikään mennä ennustajan pakeille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2010 - 21:48

Kyllä olen jossakin vaiheessa nuorena..mutta eivät kyllä ole pitäneet paikkaansa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2010 - 21:58

Rahalle on parempaakin käyttöä, eli en ole käynyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2010 - 23:26

En ole käynyt, enkä mene.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2010 - 08:18

Niin ennustaja ja selvänäkijä ovat eri asioita.Suorastaan pelottavan hyvin vaimon ystävä tietää asioita kun on ns.selvänäkijä.Auton avaimet viimeksi kadoksissa ja etsittiin pitkään joka puolelta.No,emäntä soitti Tampereelle ystävättärelleen joka tiesi heti sanoa missä ne on:Olin tiputtanut ne työkalupakkiin edellisenä päivänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2010 - 08:38

En ole taipuvainen minkäänlaiseen huuhaahan. Joskus romanieukko tarjosi ennustustaan Stockan edessä, sanoin että osaan tarvittaessa ennustaa itsekin....
Suhtaudun kaikenalaiseen epämääräiseen rahankeruuseen ja huijaukseen erittäin kielteisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2010 - 13:00

en käy. enkä tule käymään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2010 - 20:17

No olen hömpsähtänyt kerran, mutta sen voi laittaa nuoruuden syyksi.
Olin Helsingissä ja se oli jotain 1960 lukua kait, oli joku tilaisuus olympiastadionilla
ja siellä oli se ennustaja Aino Kassinen.
No sinne menin ja en muista mitä hän minulle oikein sanoi, mutta jäi mieleeni kertoi mieheni nimen
alkavan kirjaimilla E ja sukunimi K, mutta se meni pieleen ainakin. En edes muista mitä se maksoi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2010 - 13:30

En ole koskaan käynyt. Rahastusta, koko juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.09.2010 - 12:19

Olen muutamalla. Juu ja ei. Humpuukia taitaa olla kaikki tyyni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2010 - 18:17

Eipä ole tullut käytyä, ja en oikeen mokomaan uskokaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 23:55

Minä en henkilökohtaisesti usko tuohon humputukseen. Enkä mene, vaikka joku käynnin minulle tarjoaisikin.

Tosin tätini kävi, ja kaikki kauhu asiat joita hän sai kuulla ovat pitäneet paikkansa. Tästäkään huolimatta en usko ennustuksiin.