Olettekos napsulaiset ja teidän perheenjäsenet välttyneet tämän syksyn flunssalta?

Kovasti tuntuu olevan monenlaista flunssa- ja muuta tautia nyt liikkeellä. Meillä pojalla nousi kuume tänään ihan lyhyessä ajassa 39.9 asteeseen ja vatsatauti iski samaan syssyyn. Jännityksellä odotan, iskeekö tauti myös minuun.

Avainsanat: syysflunssa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.08.2010 - 16:52

Ei meillä hevin vieraile flunssa .Se tulee keväällä tai jouluna.Ei aina silloinkaan.Tuntuu monen nenä niiskuttavan ja vedet silmistää valuu.Katselin kaupassa yhtä tyttöä .Oli kyllä flunssa päällä mutta töissä vaan oli.Luulisi että jää kotiin kun on palveluammatissa. Siinä jos missä leviää eteen päin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.08.2010 - 21:46

flunssa on erittäin harvinainen vieras meidän majassamme, ei ole muutamaan vuoteen vieraillut ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2010 - 21:58

Ei ole pääsyt funssa vierailemaan..ainakaan tähän päivään mennessä..toivon mukaan ei iskekkään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2010 - 22:16

Eipä ole ollut enkä kyllä kaipaakkaan.Poika makasi 2vrk asunnossaan 40 asteen kuumessa ja lähti yhtä nopeasti kuin tuli. Ei ollut flunssa, sillä aika useati käy samalla tavalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2010 - 08:00

Vaimo poti viikon kovaa flunssaa ja nyt viikonloppuna iski minuun kova kuume ja yskä.Petissä nyt makoillaan ja paikkoja särkee.MUTTA:Ei tässä vielä tosi sairas ole kun silloin tällöin täytyy raahautua pihalle tupakalle....:-/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2010 - 11:51

Flunssat on kiertäneet kaukaa meidän joukkueen. Kirvestä ei ole heitetty kaivoon, josko vielä iskisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2010 - 20:21

Voi, että se vielä, en toivo nyt pahimmissakaan unissani siihen sairastuvan, on sellaiset asiat nyt
menossa, että se sotkisi kaiken. Koputan puuta vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.09.2010 - 12:18

Kyllä tuo pirulainen pääsi viime perjantaina yllättämään. Nyt jo ohi menemässä - onneksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2010 - 18:16

Kuulemma flunssa on tännekin iskenyt, mutta olemme tuolla etelän lämmössä olleet ja nyt palelemme täällä Turussa, toivottavasti ei nyt iske!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 23:55

Täytyy koputtaa vielä puuta...