Mitä Mikael Junger joutui tekemään rangaistukseksi Maailmanrauha-patsaan tervaamisesta ja höyhentämisestä?

Avainsanat: patsas

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.09.2010 - 00:10

Opiskeluaikanaan Jungner osallistui Moskovan kaupungin Helsingin kaupungille lahjoittaman Maailman rauha -patsaan tervaamiseen Hakaniemessä.

Kysyjän kommentti

Iltasanomat 28.02.1992 kirjoitti, että höyhentäjät joutuivat kaislatalkoisiin 3 päiväksi.
Ensin vaaditttiin rahallisia korvauksia. Mukana oli Mm. Mikael Junger.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.08.2010 - 21:18

ei tainnut rangaistukset kovin kummoisia olla, ainakin pääsi musta-maija kyydillä tilaisuudesta pois ...

www.freewebs.com/maailmanrau.../miksi.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2010 - 22:43

Lähes pään silityksellä taisi poika päästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2010 - 23:52

Olisi ansainnut mitalin. Patsas on hirvittävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.09.2010 - 12:17

Vai on poika tehnyt nuoruudessaan kolttosia. Tässä se kohde:
fi.wikipedia.org/wiki/Maailm...a_(patsas)

Lähteet:
wiki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2010 - 20:54

fi.wikipedia.org/wiki/Mikael_Jungner

vikipediahan tuon tietää, kyllä saa poika pistää päänsä pensaaseen