Mitä Karibian saarta suosittelet matkakohteeksi?

Avainsanat: karibia matkailukohteet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.08.2010 - 12:29

Oasis of the Seas on aika mukava.

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/23458

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.08.2010 - 13:35

Samaa mieltä Jumppiksen kanssa.
www.royalcarib.com/rccl_crui...hedule.php
Näistä joku sopiva. Suosittelen länsikaribian risteilyä. Monta pysäkkiä, niin on vaihtelua.
Vaikka laivalla on paljon ohjelmaa ja tekemistä, niin päivisin on mukava käydä maissa.
Laivan ei toki tarvitse olla "maailman isoin".
Noita saa toki pakettina Suomestakin, mutta minä ottaisin omat lennot ja aikataulun.
Merellä on aina hyvä sää, sillä laivat kiertävät myrskyalueet.
Viikko yhdellä saarella on joillekin liikaa ja päivä liian vähän, mutta ehtii siinäkin näkemään millaista siellä on, että tietää sitten minne joskus toisella kertaa kannattaa mennä.
Itse valitsisin risteilyn uudelleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2010 - 20:42

Minä katselin noita Karibian risteilyjä paikallisesta lehdestä, syysale länsi-karibia, luxusristeily Miamista sisältäen täysihoidon 8vrk 1198 €. Oasis of the seas Suomessa rakennettu alus täysihoidolla hintaan 8vrk 1589 €, lisäksi pitää lentoliput ostaa Miamiin ja illallisiin juhlapuvut, ei mitään shortsit ja t-paita päällä mennä syömään ja rahaa ei käytetä, vain hyttikorttia ja joka palvelun hintaan lisätään palkkio joka sen palvelun suorittaa, nämä em. mainitut risteilyt kattavat useamman saaren, öisin matkustetaan ja päivisin retkeillään saariin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2010 - 10:28

Saarista lomakohteeksi kelpaavat kaikki,mutta mulle! erityisen mieleinen on Martinique,varsinainen ekosaari on Dominica ja maanpäällinen paratiisi Tobago Cays,joka kuulu St.Vincent ja Grenadiinit-valtioon.Ns.pohjoisessa on Antigua ja Martiniquesta etelään St.Lucia yms.Kaikki saaret hurmaavia,ei massaturismin pilaamia eikä jenkkien lomaparatiiseja täynnä,jokainen erilainen,mutta se ilmasto on ihana.Mieli ja unimaailma palaa sinne jatkuvasti ja mun kokemukset ovat kahdelta 5-6w purjehdukselta kuunarilla ja katamarin-purjeveneellä saarelta saarelle tukisatamana Martinique 2007&2009.

Lisätty: 30.08.2010 - 10:33

Olit näköjään kysynyt Kuubastakin,sinne purjehdus tyrehtyi viranomaisien mahd.hankaluuden takia,mutta työmatkalla olin siellä 2001,kun WTC atack tapahtui.Kuubasta hyviä muistoja,Habana maailman kaunein ränsistynyt kaupunki,rento fiilis kaikkialla,ihmisten ystävällisyys,paikallisbussien ihmispaljous,väestön niukka elämäntapa,mutta ajat ovat kuulemma muuttuneet.kuten kaikkialla.Kuuba on paljon muutakin kuin salsa ja sikarit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.09.2010 - 12:07

Olen käynyt ainoastaan Dominikaanisessa tasavallassa ja sitä en missään nimessä suosittele kenellekään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2010 - 00:06

Siinähän hyvät vinkit jo sinulle tulivatkin. Siitä vain valitsemaan.