Kuuba. Onko edullisempaa matkustaa omatoimisesti vai matkatoimiston kautta?

Mahdollisia vinkkejä perhemajoituksesta. Auton vuokrauksesta jne.

Avainsanat: kuuba omatoimimatka/matkatoimisto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.08.2010 - 19:53

Lennot lohkasee ison osan,mutta kantsuu vertailla ja tsekkailla.Casa Particular-ovat kotimajoituksia monen tasoisia,yleensä hinta oli joitain aikoja sitten 25(USD) vrk.mutta sekin varmasti muuttunut.
Ehkä Suomi-Kuuba seurasta tietoja ns.kotimajoituksista tms.
Tänä pvnä internetistä paljon tietoja myös Kuubasta,mutta edelleen esim.autonvuokraus hiukan riskaabelia sekä ajelu.
Joten loppujen lopuksi matkatston maatkoilla pääsee ainakin helpolla,loput riippuu kohteesta,onko se Varadero,suljettu turistien reservaatti,paikallisia vain piikoina tai haluaako tavallisen kansan sekaan omatoimisella...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.08.2010 - 20:22

Minä katselin googlettamalla Kuuban matkoja ja keskustelusivustoja kyseisestä maasta, ovat kahta erimieltä asiasta, voit sinäkin itse lukea ja googlettaa kyseiset tiedot, on myös perhemajoituksesta tietoja sekä että mukana on pientä dollaria.Edullista on kaikki siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2010 - 19:40

Jos tuntee olevansa vahva omatoimimatkaaja, niin siitä vaan. Täytyy olla vain tosi pätevä ja paljon matkaillut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.09.2010 - 12:06

Käydessäni Dominikaanisessa tasavallassa, osa seurueesta teki matkan Kuubaan. Lähes jokainen tuli järkyttyneenä takaisin ja sanoi ettei toista kertaa sinne mene. Mutta jokaisella on oma mielipiteensä. Minä en lähtisi enää toista kertaa sitä kurjuutta katsomaan minkä tiedän esim. saaren toissa päässä olevan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2010 - 19:28

oiskos tästä apua

www.tripadvisor.com/Flights-...fares.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2010 - 00:05

Ehkä Kuubaan kannattaa mennä matkatoimiston kautta.