Mitä Thaimaan kohdetta suosittelet?

Jos haetaan rauhallista, idyllistä lomakohdetta. Kaupungit eivät kiinnosta. Shoppailut toisarvoisia.

Avainsanat: thaimaa idyllinen kohde

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.08.2010 - 13:44

Koh Samet.
Lennot Bangkokiin, loppumatka taksilla ja majoitus paikan päältä.
Toistaiseksi vielä ei kovin pahoin turismin pilaama. commondatastorage.googleapis...281532.jpg
commondatastorage.googleapis...981425.jpg
Valkoista hiekkaa, puhdasta merta ja ilmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.08.2010 - 19:43

Rayong.
On suht vähän turisteja ja kapunki on todella paikallinen, ei turisteja varten tehty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2010 - 11:52

Riippuu mitä haluat lomaltasi ja millaisella porukalla liikkeellä. Tässä suoitukseni.

Lasten kanssa Khanom , Koh Tao, Phuket
Nuorille Phi Phi ja Koh Samui+lähi saaret
Varttuneimmille Hua Hin
Erakoille Koh Tarutoa
Pariskunnille Koh Raya
Aktiivi lomailijalle Krabi
Yksinäisille miehille Pattaya
Kaupunki lomaa Bangkok ja Chiang Mai

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.09.2010 - 12:02

Itse käyn Phuketin Patong Beachilla, mutta Karon ja Kata ovat pieniä idyllisiä ja rauhallisia paikkoja. Koh Tao:a olen kuullut kehuttavan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2010 - 19:24

Tyttäreni kehuu Karonia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2010 - 18:56

Lähden jälleen Phukettiin Kamalabeachille.Rauhallista ja siistiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 01:52

Kannattaa suunnata matkasi Khao lakiin ihanan rauhallinen paikka mutta pääkadulta löytyy kyllä ravintoloita ja erilaisia kauppoja.Rakastuin paikkaan heti. Mutta jos haluat turisti hälinään niin kannattaa lähteä Phukettiin.