Milloin viimeksi olit äkkilähtömatkalla? Minne matkasi suuntautui?

Tarkoitan ulkomaanmatkoja, en yöjalasta lipettiin lähtemistä.

Avainsanat: äkkilähdöt

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.08.2010 - 12:22

Olisko ollut 1964 kun parinpäivän varoitusajalla lähdimme Hampuria rakentamaan puoleksi vuodeksi!
Siitä päivä meni puolustusvoimien esteettömyystodistusta ja passia hommatessa. Onnistui!
www.napsu.fi/matkailu/matkak...2--Hampuri

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.08.2010 - 13:52

Viime vuonna jouluna Kanarialle ja keväällä Turkkiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2010 - 19:51

Viime syksynä otettiin äkkilähtö ja lennettiin miehen kanssa Rodokselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2010 - 21:01

Viimevuoden Tammikuussa oli sellainen äkkilähtö...kun Suomi24 kautta etsi Sari Helsingistä matkaseuraa...ja läksimme yhdessä ja oli tosi hauska reissu Teneriffalle..ihan vieraan ihmisen kanssa..Oli 40 vuotias...eli minua huomattavasti nuorempi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2010 - 08:50

En muista olenko koskaan ollut sellaisella. Toki ostetaan reissuja noin kuukausi ennen lähtöpäivää mutta silloin hintaa on alennettu vain hieman ja hotelli on aina määritelty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2010 - 11:39

Viime helmikuussa Puerto De La Cruziin äkkilähdöllä. Ensi helmikuussa taas uudelleen Cruziin äkkilähdöllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.09.2010 - 12:00

Muutama vuosi sitten Kreikkaan otimme likkakaverin kanssa äkkilähdön. Tulen seuraamaan ensi vuoden alusta Napsun äkkilähtöjä, silloin olisi taas tarkoitus lähteä lämpimään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2010 - 19:21

Eipä ole tullut varattua, itse haluan tarkkaan valita Hotellini minne haluan mennä, ja monissa äkkilähdöissä on määräämätön hotelli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2010 - 09:54

näitä matkatoimistojen äkkilähtöjä olen muistaakseni käyttänyt kerran (Marokko) ja vuosi oli 197?

omatoimista äkkilähtöä sitten sitäkin useammin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2010 - 00:01

Espanjassa olin.