Joko napsulaiset ovat aloittaneet kesäkilojen karistamisen? Oletko aloittanut kuntoilun? Mitä kuntoilua harrastat?

Kuuman kesän aikana oma kuntoiluni jäi kokolailla vähiin. Nyt palaan normaaliin päiväjärjestykseen.

Avainsanat: urheiluaktiviteetit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.08.2010 - 22:51

Piti aloittaa heti reissun jälkeen taas kunnon treenit, mut sitte puski flunssa.
Nyt oon sitä parannellu ja tällä viikolla olis sitten tarkotus mennä taas bodypumppiin ja zumbaan ja combattiin! Ja tietty tuo karvapallero liikuttaa kans aika lailla. Työmatkat tulee kuljettua pyörällä taikka kävellen. Vaa'alla en oo käyny nyt pitkiin aikoihin, mut uskoisin ettei oo kesäkiloja tullut. Kuitenkin helteistä huolimatta tuli käytyä jos jonkinlaisissa jumpissa tms..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.08.2010 - 11:53

kesäkilot ? mitäs ne nyt sitten ovat?

minulta yleensä katoaa pari-kolme kiloa ulkoruokinta kaudella, sitä jouluvaraa tässä säästellään

- jatkuvasti liikkeessä, siinä sitä kuntoilua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2010 - 13:53

Kävelyä olen harrastanut.
Vaakaa ei ole. Samat vaatteet istuvat edelleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2010 - 15:14

tänään alotin, alakerran lattiat imuroittin, pesin lattiat, ja puhtaat mäntysuovalle tuoksuvat isot matot lattialle, ja kunhan viikko ehtii alkuun, niin saatan kiertää ton meitin "kylän" ympäri n.3km, jotta hiukka kunto nousis, oli se niin puhkumist tuo lattianpesukin, vaikkei niitä liikakiloja tilastojen mukaan ookkaan:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2010 - 15:25

Hyvää ja maistuvaa ruokaa. Käytän kermaa ja voita, en myrkytettyjä hiilareita ja lisäysaineilla
pakattuja tuotteita. Hyvn puree, kokemusta on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2010 - 18:39

Mitä ne kesäkilot on tai joulukilot, eiköhän jokainen tiedä miten syödään, ja naistenlehdistä paineita annetaan että tämän muotoinen sinun pitää olla ja painaa 47 kg. Minä lenkkeilen ympäri vuoden, menen alas keittiöön ja otan lenkkimakkara pötkön käteeni ja kipaisen katsomaan kesken jäänyttä ohjelmaa se lenkkimakkara kädessäni ja sinappituubi toisessa kädessä, ja nautin lenkkeilystä, heh .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2010 - 19:47

Ei kertynyt kesällä kiloja, koska syönti jäi helteellä vähemmällä eikä jäätelökään kuulu herkkuihini. Liikuntaakin tuli harrastettua pyöräillen, kävellen ja uiden päivittäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2010 - 22:08

Pari kiloa tuli kesän aikana...mutta olen ne karistanut jo pois kuntoilemalla..Pyöräillyt olen kyllä koko kesän..mutta olen aloittanut taas kuntosalilla käymisen ja uimisen....ja lenkkeilyn meinaan vielä ottaa kuvioihin mukaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.09.2010 - 11:59

Tuo keskivartalo tuntuu kohentuvan ihan itsestään. Huono olen kuntoani hoitamaan, mitä nyt tuolla pihassa tulee touhuttua. Se touhu onkin vienyt kiitettävästi niitä toissa talven kiloja pois.
Oikeastaan olen nyt erittäin tyytyväinen enkä taida ylimääräistä kuntoilua tarvita. Tuleva syksy pitää kyllä peruskunnosta huolta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2010 - 18:47

Tultiin eilen Kusadasista, ja päätin että tossa syyskuun lopulla taas uudet Allit kehiin ja lisää kiloja karistamaan, yhäkin tuli näytettyä pyöreältä kuvissa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2010 - 00:02

Harrastan tanssimista ja lenkkeilyä. Jokusen polkupyörä retken teen silloin tällöin.