Mikä on sää paikkakunnallasi?

Lappeenrannassa paistaa kyllä aurinko,mutta on asteita vain + 10,eli on hyvin viileää ja tuulista.

Avainsanat: vilakka sää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.08.2010 - 09:13

Aurinkoista meilläkinpäin +10.5 asteita...Eilen satoi Lappeenransaa vettä ,kun kävin siellä..vaikka meillä paistoi aurinko ,kun lähdin..

Kysyjän kommentti

Niimpä täällä lotusi muistaakseni koko armahan päivän.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.08.2010 - 09:31

yön yli kestänyt sade ruiskii viimeisiä pisaroitaan, näyttäisi poutautuva ja pilvipeitteessäkin pientä rakoilua .... Lämpötila 10,5 °C; kosteus 92 %; vähän sellaista orastavan syksyn hajua ... näin hacvaitsin aamulenkillä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2010 - 10:21

Vettä satanut eilisestä ,aamuunasti ja vieläkin, mutta ei niin kovaa.Lämpöä ei ole kun 7+ joten kylmä suorastaan. Luonnossakin aika hiljaista viimeiset pääskyt opettaa pieniä jälkeläisiään lentämää.Huilii välillä ansarin harjalla Ja emot ruokkii.Kiirettä pitää ja poikaset pieniä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2010 - 11:38

+12, aurinkoista ja vaahtopäät lyövät rantaan, elikkäs tuulista on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2010 - 11:40

Aamulla satoi vettä ja nyt taivas on harmaa. Lämpötila noin 11 astetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2010 - 13:56

Eilen oli 36 astetta ja aurinkoista.
Nyt on hiukan alle 30 ja puolipilvistä. Kylmin päivä tähän mennessä, mitä täällä on tullut oltua.
www.wunderground.com/cgi-bin...ct=WEATHER

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2010 - 19:54

Aurinkoista on, mutta viileää. Ei jaksa enää aurinko lämmittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2010 - 11:35

Sataa ripotteli jonkin aikaa. Muuten oli pilvinen ja kolea päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.09.2010 - 09:49

Sää oli mitä mainioin, hieman liian tuulinen mutta aurinko paistoi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2010 - 22:24

Turussa oli viileetä, itse olin Turkin Kusadasissa 44 näytti mittari...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2010 - 00:02

Kylmää ja viileää ollut koko viime viikko.