Huomenta kaikille,mitä aiot tänä sunnuntai päivänä tehdä?

Meillä ei mitään erityistä ohjelmaa tiedossa,päivä näyttää mitä se tuo tullessaan.

Avainsanat: sunnuntai lepopäivä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.08.2010 - 09:19

Aamukavit juotuna ja laitoin pyykkikoneen päälle..jos vaikka saisi vielä ulkona kuivaksi..Meinaan lähteä kuntosalille ja uimaan...keitän lohikeiton ja pikku-lettuja jälkiruuaksi...Pitäisi varmaan ottaa vielä illasta silitysurakka...kun lupasin lähteä huomenna pojan tontille siivoustalkoisiin.

Kysyjän kommentti

Uh,mikä energia pakkaus oletkaan.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.08.2010 - 09:35

siivousta/kunnostusta/pikku remppaa, näitä on jäänyt viikolla tekemättä, aika näyttää siirtyvätkö ensi viikolle .... olis vähän lukemistakin varastossa ...
onneksi ei ole pakottavaa tarvetta minkään tekemiseen ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2010 - 10:23

Kaikkea mitä eteen tulee. Kristallikruunujen pesua ainakin.Niitä on monia ja kerralla kaikki pestään.
Sitten taasen kimaltelee niinkuin pitääkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2010 - 11:42

Teen rästihommia pois alta ja iltapäivällä lähden jumppaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2010 - 11:42

Ruohonleikkuu ja muuta pientä kotiaskaretta. Helteellä ei viittinyt vaan tehdä sisähommia liiemmälti. Tarkemmin ajateltuna ei ulkonakaan. Osa kesäkukista joutaa korjata pois ja laittaa muutama kukkasipuli tuohon rinteeseen. Ruoka on viimesiä hippeitä vailla valmis, joten päivä on tavallaan pulkassa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2010 - 13:58

Formulat lähtevät kohta.
Loppupäivän ohjelma auki. Ehkä pieni kiertoajelu jonnekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2010 - 15:17

aamupäivän olla möllöttelin, sitten sain potkittuu itteäin persuksii ja imuroittin ja pesin alakerran lattiat, ja puhtaat matot niille, nyt pitäis ruokaa alkaa laittaa, valkosipulikermaperunat valmiina, mut pihvit viel paistamati... saavat oottaa kunnes formulat on ajettu:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2010 - 17:25

Näkyypä napsulaisilal olevan sunnuntai perinteinen ennenvanhan ajan lauantai.
Minäkin pesin koneellisen pyykkiä, vaihdoin vuodevaatteet ja vedin oikein makuunurkkani
tyhjäksi ja pesin se perinpohjin, senjälkeen koko huushollin latttian. Pölyt jäi huomiseksi.
Nut odottelen tytärtäni syömään kanssani, sillä minulla on isoja herkkusieniä, täytin ne voimakkaalla
koskenlaskija juustolla, johon lisäsin runsaasti kuullotetttua sipulisilppua. Päällystin pekoniviipaleilla ja uuniin, sitten hyvä tomaatti-sipulisalaatti mukaan ja eikun menoksi. Palan painikkeena on vain
raikasta vettä. saapis sitten nähkä repeääkö se nahka, mutta hiilihydraatteja ei ole 4 enempää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2010 - 18:30

Minulla on ollut mukava päivä napsu ystäväni kanssa, saattelin hänet junaan, terveisiä sinulle lähetti, olisin minä toisenkin napsu ystäväni täällä hyvin pitänyt, heh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2010 - 19:53

Jo etukäteen oli suunniteltu meno 9-vuotissynttäreille, joilla myös kävimme. Muuten leppoisaa ja lokoisaa sunnuntain viettoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2010 - 11:34

En aikonut tehdä mitään ja niin siinä sitten kävikin. Ei edes tullut napsuteltua. Nyt kuitenkin taas paikalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.09.2010 - 09:48

Tulee vähän menneessä muodossa vastauskeni, mutta oli suunniteltu puukuorman tuontia tullessamme mökiltä. Sen myös teimme ja liiteriin laitossa meni sitten oma tovinsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2010 - 22:23

Sunnuntaina lähdimme Efessoksen retkelle ja todella kylvimme kuumassa lämmössä kivikasojen keskellä..