Huomenta iki-ihanat napsulaiset. Aamulämmin halaus kaikille. Millainen päivästäsi muodostuu?

Avainsanat: lauantai päivä ohjelma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 01.09.2010 - 09:44

Kiitos halauksista. Ne olivatkin tarpeen lämmittämään kohmeista olo kylmässä mökissä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.08.2010 - 08:01

Halaus myös sinulle. Taitaa päivä kulua siivoillessa ja paikkoja järjestellessä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2010 - 11:02

Huomentapäivää.
Sisällä taidan pysytellä formuloita katsellen ja siestaa pitäen. Ulos voi uskaltautua illalla. Syy löytyy täkäläisestä sääennusteesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2010 - 15:39

Kiitos Mariaana lämpimistä halauksista, sitä lämpöä on se kiva, kun joku ojentaa "henkiset" käsivartensa ja kietoo ne netin myötä napsulaisten kaulaan. Minulla sitä lämmön tunnetta on piisannut aivan aamusta asti kun vilkaisin aamulla napsua.
Aamusta kiertelin tyttäreni kanssa kauppoja ja seisahduimme hetkeksi katsomaan poliisisetiä, kun he viettivät päiväänsä tuossa keskustassa.Ihailimme myös kaupungin kukkaistutuksia, jotka ovat olleet vertaansa vailla. Liikenneympyröissä menee kaula kierteelle, kun pitää ja saa ihailla.
Pientä sievää askartelua ja olen kuunnellut radiodeistä Suomen Raamattuopiston Hengellistä syventymispäivää. Se on tuo radio kiva kun sitä voi kuunnella ja tehdä muutakin.No Suomi-Ruotsi maaottelu täytyy katsoa, vaikken urheilufani olekkaan.
Lempeätä lämpöä iltaasi ja heitä nyt jotain kimaltavaa siihen vaskooliisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2010 - 18:02

Halaukset sinullekin, ja hauskaa alkavaa loma. Lauantain pyrin rauhoittamaan koti iltoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2010 - 22:20

Lauantai päivän ohjemani oli, Kusadsissa oleilimme 38 asteen helteessä aamupäivän altaalla ja siitä sitten lähdimme vanhaan kaupunkiin shoppailemaan ja ravintolaan syömään...