Mitä yhteistä on kahvilla ja omenalla?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.08.2010 - 18:02

Ei mitään, mutta kumpikin on hyvvää.

Kysyjän kommentti

Yksi omena vastaa piristeenäänä yhtä kahvikuppia.
Kaikki vastaukset olivat oikeita ja yhden oikean valinta oli hankala tehtävä.

Oli kahvitauko pyhäkoulussa. Ankarannäköinen nunna oli asettamut omenakorin päydän päähän ensimmäiseksi, ja sanoi, jokainen saa ottaa vain yhden!-muistakaa, Jumala tarkkailee!

Pikkun kalle jonon ensimmäisenä saapui suklaaleivoksien kohdalle, ja sanoi takanaan olevalle,-Saa ottaa niin paljon kuin haluaa, Jumala tarkkailee ´vain omenoita!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.08.2010 - 09:35

Ainakin kasvavat puissa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2010 - 10:27

Molemmat alkavat o-kirjaimella paitsi kahvi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2010 - 10:52

Ei saa antaa koiralle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2010 - 14:45

Kumpikin on puu. Kahvia taidetaan leikata enemmän pensasmaiseksi. Hedelmänmuodostuksessa on kait jotakin samankaltaista. Molempia käytetään jopa huonekasvina (viherkasvina).
Vekkuli kysymys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2010 - 15:23

Molempia viljellään .Ovat nautintoaineita. Molempia juodaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2010 - 16:54

Just tämä on samanlainen kysymys ja vastaus kuin seuraava vastaukseni:

Mitä yhteistä on mandariinillä ja appelsiinillä? no vastaus on, että kumpikaan ei ole jakoavain.

Tai Mitä yhteistä on oravalla ja jakoavaimella? Kumpikin alkaa O.lla, paitsi jakoavain.

Nyt mamma ei ymmärrä yhtään mitään enään.

Lähteet:
vitsinurkka

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2010 - 22:25

Munuaiskivet. Kahvi vähentää munuaiskivien riskiä, omenamehu lisää riskiä.

Lähteet:
Kahvinet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2010 - 11:44

Kumpikaan noista ei tuota minulle hedelmää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2010 - 21:20

Molemmista tulee maha kipeäksi, jos liikaa nauttii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2010 - 12:42

Molempia voi nauttia, toista syödä ja toista juoda (teollisen prosessin jälkeen).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2010 - 22:13

Kumpaakin tulee nautittua...vatsaan menevät..kumpikin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2010 - 19:53

molemmista saa juomaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.09.2010 - 09:43

Onpa miettimistä tuossa yhtäläisyydessä enkä keksi mitään järkevää. Molempia poimitaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2010 - 18:16

kummatkin olleet aikanaan nk. "kiellettyjä hedelmiä"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2010 - 21:02

Kummatkin kasvaa puussa!