Aiotteko seurata Suomi-Ruotsi ottelua?

Itse täältä: Mertarantaan luotan
www.telkku.com/tiedot?oid=20...0082719201

Avainsanat: maaottelelu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.08.2010 - 18:08

Kyllä se kuuluu asiaan

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.08.2010 - 18:14

tarkoitus olisi jos ei nyt sitten ylemmältä taholta tule muita määräyksiä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2010 - 19:26

meinasin enstee vastata, et en, mut tuoshaa mie nyt sit seuraan töllöttimen ees silmä kovana:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2010 - 20:22

Pahus sehän menee juuri, muttaa arvaa kolmoselta tulee juuri Kari Tapion ja Paula Koivuniemen konsertti.
No ehdin loppu 20 minuuttisen katsoa lopusta. En ole urheilu fani, muttta huomenna on hyvä rako katsoa.
Täytyyh'n siinä lopputaisto katsoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2010 - 20:52

Ei ole ollut aikaa seurata,kun olen ollut pihalla syksyn hommia tekemässä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2010 - 21:24

Mahdollisuuksien mukaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2010 - 22:39

Tänään olimme saunassa,mutta jos huomenna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2010 - 00:27

Silloin katselisin, jos olisi Matti Nykänen juoksemassa ja Punssi Kukkonen selostamassa.
Johan roomalaiset sen keksi, että sirkushuveja kansalle. Jäävät tärkeämmät asiat huomioimatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2010 - 00:52

Hohhoijaa...zzz...ketä oikeesti kiinnostaa kahden yleisurheilun kääpiön ja luuserivaltion keskinäinen kilpailu. Tuloksen monessa lajissa tulevat olemaan melkein harrastelijatasoa.

- Mihis meet kirveen kanssa?
- Urheilukentälle.
- Hä, miks?
- Siellä on seipään karsinnat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2010 - 06:38

Tuli katsottua eilen illalla ja varmaan tänäänkin samalla, kun viimeistelen reput ja laukut lähtökuntoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2010 - 18:14

Kyllä seuraan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2010 - 19:59

En aikonut seurata enkä myöskään seurannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2010 - 18:46

En seuraa enkä ole seurannut..
Ei ole mun juttu!