Kirjasuosituksia?

Voisiko joku suisitella minulle hyviä kirjoja/kirjasarjoja? Alkaa tuo kirjasto olla kohta koluttu ;)

Lisätty: 27.08.2010 - 16:10

Kiitos vastauksista, käynpäs kirjastossa :) Mutta onko kukaan lukenut sarjaa Worrior cats? Erittäin hyvä kirjasarja, suosittelen lämpimästi. Kaikki eivät siitä pidä, mutta itse haikailen kovasti seuraavan osan pärään ;D

Lisätty: 28.08.2010 - 17:17

Melkein kaiken kategorian kirjat menee, eniten luen kuitenkin fantasia- ja seikkailukirjoja. Nuorten hyllyltä käyn myös aina katsomassa, mitä löytyy :P Minulle saa suositella melkein mitä kirjoja tahansa, jotka olette luokitelleet hyviksi tai tehneet muuten vaikutuksen. Kiitos vastauklsista :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.09.2010 - 11:58

viihteen lomaan vähän ajattelemisen aihettakin

Alan Weisman : Maailma ilman meitä

www.atena.fi/index.php?pagec...rja_id=213

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.08.2010 - 20:55

Itse luin juuri Kajsa Ingemarssonin kirjan Vettä vain ja pidin siitä kovasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2010 - 22:25

mulla luettuna eka erä Jens Lapiduksen "Rahalla saa" Stockholm noir-trilogiasta,sitten välissä lukasin sen "Vadelmavenepakolaisen" aikas hauska satiiri meidän suhteista,seuraavaksi Lapiduksen "Siisti kosto" toinen osa trilogiasta,Kilpailusta Tukholman alamaailman herruudesta.mutta säästän sen matkalukemiseksi,on aikas paksu,pokkarissa yli 650 sivua!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2010 - 13:07

jos kaipaat ei niin älyllistä, mutta kivaa luettavaa, otappa Margit Sandemo. 47-osainen Jääkansan tarina. siinä on lukemista. menee hieman tuonne mystiikan puolelle, ja sarjassa on tietysti jokunen huonompikin osa mukana, mutta ihan luettavissa. varsinkin jos kaipaa ajankulua ja vähän sellaista että voipi sulautua mielikuvituksen maailmaan. lukuhetkiä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2010 - 16:35

Suosittelen heti, kun tiedän mitä kategoriaa luet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.08.2010 - 20:49

Vaikea on suositella. Mutta ota niitä kirjoja joita et ole vielä lukenut, sittenhän se selviää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2010 - 22:40

Taitaapi olla tuo fantasia puoli sinulla luettavissa...
Pidän myös itse niistä..
Mutta parasta että etsit lasten kirjaston puolelta siellä parhaimmat...