taimaahin helmikuussa ,paljonko sitä pitäis varata valuuttaa mukaan kahdelle,ja olisiko se käteistä vai kortilla.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.08.2010 - 19:14

Riipuu miten paljon meinaa törsätä...Käteistä on hyvä ottaa jonkinverran mukaan...saahan sieltä paikanpäältä nostettua rahaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.08.2010 - 20:48

riippuu loman sisällöstä ja siitäkin kauanko aiot siellä viivähtää.
päivän kurssin mukaan saat jos maksat kortilla tai revit seinästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2010 - 08:10

Kyllä heille kelpaa kaikki rahasi?
Olen käynyt siellä ilman rahaa oli ainoastaan master-kortti ja hyvin pärjäsin. Mukava sitten kotona katsoa paljonko meni!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2010 - 16:50

Kortti on nykyaikana näppärä maksuväline.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2010 - 22:25

Kauanko viivyt? Esim. me kaksi aikuista tulimme toimeen 2 viikkoa ruhtinaallisesti 400 eurolla, johon sisältyi pistäytyminen 2vrk Koh Talun saarella ja itse kohteessa illalliset ulkona sekä hieronnat ja jalkahoidot vaikka joka päivä plus pyöränvuokraus harva se päivä.Siis per nuppi.Mut ei oo kallista mikään. Olisin valmis kolmen viikon Thaimaan matkaan koska tahansa,koska eläminen ja hyvinvointi onnistuisivat niin pienellä budjetilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.08.2010 - 20:44

Visalla sieltä saa kätevästi nostettua rahaa automaateista. Tuo kulutus riippuu kyllä siitä miten kulutetaan. Asiallisesti ostellen ja nautiskellen pääsee todella edullisesti. Ruuat maksaa alle kahdesta eurosta noin kymmeneen euroon. Oluet saa alle eurosta reiluun euroon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2010 - 12:26

sellainen yleispätevä sääntö on olemassa, että kaikki menee mitä mukaan ottaa ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2010 - 19:12

Jokainen tuntee itsensä parhaiten, mutta jos olet himo shoppaaja kuin minä niin rahaa kehiin silloin kun matkataan ei pihistellä... ruka ja juomahan siellä on voisi jopa sanoa melkein ilmaista, mutta tuokin hinta riippuu haluatkos kalleinta mitä ravintolasta löytyy..