Tunnustatko sinä olevasi "hälläväliä tyyppi" ?

näissä tietoturva-asioissa tai jossain muissa

www.digitoday.fi/yhteiskunta...1011739/66

täytyy tunnustaa että itse olen alkanut vähän lipsua nimenomaan tietoturva jutuissa, pitäisi kai ryhdistäytyä

Avainsanat: tietoturva

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.08.2010 - 11:42

Joskus väsyneenä monessakin asiassa.

Kysyjän kommentti

sama vika Hartikaisella

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.08.2010 - 11:07

Tuota ominaisuutta en ainakaan tietoisesti ole havainnut. En käy sellaisilla sivuilla joissa tuollaista ilmenee. Tietoturva-asiat ovat ajan tasallla. Mutta?????
Verkkokaupassa olen käyttänyt vain tunnettuja yrityksiä. Liika varovaisuus ei ole koskaan pahasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2010 - 11:14

En minäkään ole sleperi tapaus,tarkkana kuin porkkana jonkun tilauksen kanssa yms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2010 - 12:41

Melkein aina tiptop asioiden kanssa. Juuri pitää uusia virusturva yms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2010 - 17:52

Kyllä minäkin hyvin tarkkaan katson, mihin napsautan. Olen jonkun kirjan tilannut ja kopioväriä, mutta ovat luotettavia ja hyvän palvelun liikkeitä.Eihän sitä tiedä, täytyy koputtaa puuta, ettei satu mitään harmia.
Onhan noita tämänpäivän iltalehdessäkin mm.käsirahat katosivat, suomalaiset autonostajat ovat menettäneet rahojaan uskoessaan nettihuijareiden myyntisivuja.

Lähteet:
viime lause iltalehti 26.8.2010

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2010 - 19:33

pyöräilykypärää ei oo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2010 - 19:41

Olen aika tarkka asiosta..että en osaa olla hälläväliä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2010 - 19:49

Tällä hetkellä kyllä, mutta laskut ja tapaamiset hoidan ajallaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2010 - 21:01

Olen aika varovainen netin käyttäjä, esim. henkilötietojen luovuttamista mietin aina vähintään kahdesti.Myös koneen virusturva-asiat ovat aina ajan tasalla. Muissa asioissa tuota hälläväliä-asennetta onkin sitten enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2010 - 12:27

Virkani puolesta... hah haa... Olen viraton.... Työni puolesta joudun miettimään turvallisuusasioita, joten virustorjunta on ok, paloturvallisuus hoidettu ja ensiapuvalmius kunnossa. Ja muut asiat ovatkin "Ihan sama" -periaatteella. Antaa elämän mennä ja mie meen omia polkuja....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2010 - 16:44

Kaik on kunnossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2010 - 18:02

Tietoturva kunnosa, joissakin muissa asioissa sitten hälläväliä, ei aina jaksa pingottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.08.2010 - 20:31

En ole hälläväliä tyyppi. Tieto- ja muutkin turvat ovat kunnossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2010 - 21:24

Maksullista tietoturvaa ei ole, joten taidan olla tuo hälläväliä tyyppi...
mutta ilmaiset virustorjunta löytyy (joita pitää kyllä päivittää aina silloin tällöin, mutta onneksi ilmoittaa koska)