Matkakuumetta kärsiikö joku muukin kuin minä?

Matkakuumetta

kumma kutka kurkussa
nipistely navassa
pohjalla pörinä perhosten
...pieni kirvely silmien

unohtuiko kaikki?
jäikö ehkä jotain?

hyörin pyörin
hyrrän lailla
tuntuu että olen
älliä vailla

2 tunnin päästä matka alkaa, ensin Turusta Helsinkin Vantaan lentokentälle ja sieltä aamutuimaan Turkin Kusadasiin..

Kirjoittelen taas viimeistään 3.9.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.08.2010 - 11:25

kohta junalla Suomen Turkuun muutamaksi päiväksi. ja syyskuun alussa sitte vähä kauemmas!

luonnikast reissuu Toffelle!

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.08.2010 - 23:56

eipä ole tuttu 'tauti'

mutta hyvää matkaa ja antoisaa lomaa sinulle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2010 - 07:26

Juu, aina poden matkakuumetta. Antoisaa ja riemukasta lomaa sinulle Toffe.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2010 - 08:17

En pode mitään kuumetta, tuntematon tauti tuo kuume.
Vertaile nyt onko eri näköinen kuin täällä Länsi-Udellamaalla:
jumppis.blogspot.com/2010/08...n-kuu.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2010 - 08:35

matkakuume alkaa olla nousussa ja matkaa Kroatiaan aika lähellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2010 - 09:17

Hyviä kokemuksia ja nautintoja. Kyllä tuppaan innostumaan vähän liikaakin kotimaan matkailustakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2010 - 09:24

Ei voi kuumeeksi sanoa mutta jatkuvasti pitää matkustaa... eli aina uusi reissu tilauksessa. Visby siintää silmissä, runsas 2 viikkoa aikaa ja sen jälkeen Vilna lokakuussa (ja Glenn Miller!)
Sitten tuleekin tauko joksikin aikaa paitsi pientä työmatkaa.
Kotimaisia retkiä en laske matkailuksi. Tammisaaressa pitäisi ehtiä käydä Schildtien näyttelyssä, on siinä rajoilla jääkö aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2010 - 10:26

Onnea matkaan ! Matkassa on melkein parasta sen odottaminen. Minulla on aina matkat mielessä, Napsun äkkilähtövahti napsauttaa säänöllisesti halpoja äkkilähtöjä. Mutta nyt ei ole aikaa lähteä minnekään, on remontti kesken, sitten on ristiäisiä kahdet kappaleet, ja sitten vielä yksi vauva putkahtaa toivon mukaan perheeseen. Ehkä sen jälkeen pääsen, muitta sitäkin on hauska odottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2010 - 11:02

Ei varsinaista kuumetta, mutta odottelen helmikuun matkaa Puerto De La Cruziin. Myös vuosittainen matka Saariselälle on mielessä. Kerran vuodessa etelään ja kerran pohjoiseen. Sitten vielä muita yllätysmatkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2010 - 11:41

Matkakuumetta on mutta ei rahaa, joten nyt vaan rauhassa kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2010 - 11:48

Ei varsinaisesti,kun on lähtö pian edessä,enkä muutenkaan kuumeile.Muutenkin pienimuotoista matkailua duuniin,duunissa ja duunista takas...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2010 - 12:39

Juu kuumetta on sillä loma alkaa yhden yön jälkeen....kultakuumetta nimittäin ja Lapin lentsua eikun lumoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2010 - 12:50

kun täällä kotomaassa vain matkustelen niin ei mitään kuumeita ...nyt ens viikolla matkaan neljäksipäiväksi kauniiseen porvooseen ..sit enskuus ois myös ainakin lahti matkakohteena , sastamalakin kutsuis ja nokia ,ehkä vielä keski-suomessa pyrähdys, mutta se matka on aika harkinnassa joskus syksyllä....mut jos joutuisin lentämään vaikka vain turusta-helsinkiin niin kuolisin siihen kuumeeseen ...oikein hauskaa reissuu sinulle :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2010 - 17:00

Kuumetta on, n. 2 kk päästä Maltalle <3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2010 - 18:05

Eipä ole matka-, eikä muutakaan kuumetta, alilämmön puolelle kehittää.
Lentokoneeseen en enään menisi, kuin huumattuna tai humalassa.
Pieni reisu siipirataslaiva Elias Lönnrothilla Keurusselällä sai minut pukemaan
pelastusliivit maissa päälleni.

Niin ja pääasia unohtui, toivotan luonnikasta reisua Sinulle, tulehan terveenä takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2010 - 19:06

Onneksi ei sen kuumeen kanssa ole tarvinut pahemmin taistella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2010 - 19:19

Ei suuremmin matkakuumetta yleensä..mutta kyllä sitä hetkeä odottaa,kun pääsee lähtemään reisuun...Lokakuun 16 päivä seuraava matka tilattuna..minne lähden..Saa silloin vielä 2 viikkoa nauttia kesän lämmöstä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2010 - 17:48

Hyvää matkaa Toffe! Kävin lääkitsemässä pahinta matkakuumetta Italiassa, josta palasin tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2010 - 18:36

ainahan sitä vähän..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2010 - 23:01

Mulla on mukavia kokemuksia Kusadasista. Hyvää lomaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2010 - 22:26

Aina, jatkuvasti, kokoajan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.08.2010 - 20:30

Jos tuo vaikka näin syksyisin iskeekin, niin ehtii se laskea talven paukkupakkasissa siihen mennessä kun se matka viimein toteutuu.