Tämän päivän hyvä työsi tai tapahtuma?

Avainsanat: hyvä työ

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.08.2010 - 20:08

Hyvä työ oli taas,kun kävin avustuhommissa..ja pesin kotona pari ikkunaa..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.08.2010 - 18:10

En tiedä onko hyvä työ mutta autoin tytärtäni ruuan ostossa (minä maksoin)...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2010 - 20:15

eipä tullut mieleen hyviä töitä joita kehtaisi mainita,
toisaalta taisin välttyä isommilta pahuuksiltakin, onhan se jotain sekin ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2010 - 20:27

Tänään en ole tehnyt mitään mainittavaa hyvää,mutta maanantaina pesin anoppini pyykit,kun hänellä on kaivossa vesi vähissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2010 - 21:11

Se että saavuimme reissusta kotiin ja kissat tulivat heti katsomaan.Saa nukkua omassa vuoteessa.
Kivaa oli mennä poiskin ,mutta kiva oli palatakkin. Mulla on kova huoli kun olen pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2010 - 21:58

Mökillä ulkona on tiskipöytä. Kukkakoristeisen kaiteen siihen naputttelin mamman iloksi. Viikonlopulla nään onnistumisasteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2010 - 22:40

Tämän päivän työt, ovat eilisten päivien murheita. Tyhjensin nettini joutavaasta roskasta, viesteistä, kirjeistä ja useimmista kirjoitusvirheistä, kiitos hyvän naapurin.
Nyt ajattelen, että en kait pikkuista pankkitiliänikin tyhjännyt, no se on huomisen murhe se.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2010 - 11:19

naapuri firman ukkeli kävi kysymässä saako lainata lavoja pihalta -vassokuu kunhan palauttaa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2010 - 21:05

Soitin pitkään sairaana olleena ystävälleni ja puhuimme kaikenmaailman asiat. Puhelu kesti lähes tunnin ja hän oli todella iloinen soitostani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2010 - 11:45

Täyttelin pistekuppia. Vein vaimolle aamiaisen vuoteeseen. Ja peeveli, jo toisena päivänä peräkkäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2010 - 18:08

Tänään ei hyviä eikä pahoja tekoja, mutta ratikassa nuori herrasmies kysyi voisiko olla avuksi painavan matkalaukkuni kanssa. Kylläpä ilahdutti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.08.2010 - 20:22

Taisi olla se kun tarjosin kahdelle laulukaverilleni kyytiä lauleskelemaan.