VASTAA: Vastaa esitettyihin kysymykseen - saatat pelastaa jonkun päivän-Pelastaako kysymyksen vastaus Sinun päiväsi?

Avainsanat: päivän pelastus-vastaus kysymykseen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.08.2010 - 11:15

no jos ei nyt sentään ihan noin suureellisesti,

mutta saattaahan se joskus aiheuttaa hetkeksi hyvän mielen ja laukaista riemukkaat naurut ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.08.2010 - 11:20

Pelastin itse Napsu-päiväni tänään! Pääsin vastaamaan tähänkin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2010 - 11:23

riippuu tietty kuka kysyy , mitä kysyy ...milloin kysyy ja mistä kysyy ...niin et mitähän nyt sit taas vastais tähänkin kysymykseen hmm :)) noo.. joo , joo kait , tai kyl vissiin .. ottakaa täst kin selvää hehee hee :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2010 - 13:37

Hyvää päivää Sinulle!!!
Toivon että pelasti tämä lause päiväsi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2010 - 14:31

Ei nyt toki noin kirjaimellisesti - jos olen pahassa pulassa en napsuun tule asian kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2010 - 14:57

No sillai mukavasti vastaus piristää, naurattaa, hymyilyttää....yms. joskus voisin sanoa, että joku on valaissut auringollaan koko päiväni. Siis kaunis kiitos kaikille jotka vastaavat....niin ja kysyvät. Poikkeuksiakin on. Pilkaten vastattu voi myös pilata päivän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2010 - 16:15

Joo,joskus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2010 - 16:18

Näin on kaiken kanssa.
On sitä itkettykin napsussa, mutta kyllä ilojen kori on runsautta tulvillaan.
Ollaan ihan iisisti, kiitos kysyjälle tästäkin kysymyksestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2010 - 21:41

Vastausten kuppini taitaa olla täydempi kuin kysymysten kuppi. Tasapainoa tuskin koskaan tuleekaan.
Kysytään mitä sattuu mieleen juolahtavan ja samoin on vastausten kanssa.
Vastaukset on suolana napsuttelun harrastajille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2010 - 12:10

Kyssäreitä on tullut heiteltyä suht harvaan, mutta luulisin, että jollain on sellaisia päivänpolttavia kysymyksiä, joihin vastaaminen (kenen tahansa) voi pelastaa päivän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2010 - 13:18

en kauheesti ole kysellyt, vastaillut senkin edestä. ehkä hiukan parantaa päivää ( ainakin omaa ) jos pääsee sanomaan mielipiteensä jostakin asiasta. mitä enemmän kysymykseen liittyvä asia ärsyttää omassa elämässä ( vero, pankki mikä tahansa yhteiskunnallinen/henkilökohtaista hipova juttu ) niin on hyvä päästää höyryjä pihalle.
kaipa se kysymys on jollekulle tärkee, joku kyselee vaan kysymisen ilosta, joku muuten vaan mietii syntyjä syviä ja ei unohdeta niitä jotka kysyy mitä sylki suuhun tuo ilman että varsinaisesti olisi sen vastauksen tarpeessa.
saitko tästä vastauksesta apua? ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.08.2010 - 19:29

Ei ne nyt ihan pelastuksena tule, mutta suureksi avuksi voivat joskus olla. Löysin minä kadonneen kaukosäätimen vastauksen avulla, kiitos vain napsulaiset siitä.