Huomenta kaikille.Miten päiväsi on lähtenyt käyntiin?

Meillä on päivä alkanut leppoisasti aamukahvin ja puuron merkeissä.Tänään ei tarvitse mennä minnekkään ja saa vaikka lukea kirjaa,jos niin haluaa.

Avainsanat: koti tärkeä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.08.2010 - 07:36

Huomenta vaan! Tässä jo joku aika sitten ihmeteltiin missähän kissaäiti luuraa. Tervetuloa takaisin napsuttelun pariin. Aaamukahvilla mökin pihamaisemissa. Aurinko paistaa ja lämmintäkin on jo 15,8 astetta. Maailma hymyilee oloneuvoksen olemiselle. Taidanpa pitää tänään löhöpäivän ja nauttia olemisen autuudesta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.08.2010 - 08:02

Hyvää huomenta!Ihan mukavasti,kiitos kysymästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2010 - 08:36

Huomenta vaan..
17 tuntia lähtöön Linja autolla Turusta - Helsinki Vantaan lentokentälle..
Joten nyt on kameroiden akut latauksessa..
Matkalaukut haetaan pikapuoliin vintistä ja tuo pakkaaminen alkaa..
Viime hetken ostokset kotiin jääjille ( leivät ja maidot ym purtavat)
Joten matkakuumetta Rinnassa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2010 - 08:56

aamulenkki Fiina-koiran kanssa raikkaassa säässä virkisti.
+12C lämpötila ja puolipilvistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2010 - 10:19

Eipä ole kovinkaan hyvin lähtenyt käyntiin väsyttää aivan vietävän paljon,sekä masentaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2010 - 11:19

aurinko paistaa ja sataa vettä,
taitaa olla kesä

lämmintäkin vielä riittävästi ettei tarvitse lapasia haeskella

eli hyvin menee mutta menköön vaan ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2010 - 11:29

kiitokset ...puurolla se lähti täälläkin ja startti siivoukseen just paukahti .. jotta hyvää keskiviikkoa kaikille teille jotka tämän nyt luette :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2010 - 15:53

Hyvää iltapäivää ja hilpeästi on päivä luiskahtanut jo miltei alkuiltaan.Markus-setä se alkusysäyksen antoi ja sitten nopsasti verenpainetta pillerillä alemmaksi.
No se jokapäiväinen vuoteen petaus,ottaa aivoon, mutta en kehtaa katsella kokopäivää sitä levällään.
Pientä kevyttä siivousta, voihan sitä siksikin sanoa, kun keskellä lattiaa pyöräyttää koteaa rättiä.
tutulla kädenhuiskauksella pölyjä pois pöydänkulmalta, Siinähän se aamupäivä meneekin, kun lukee paikallislehden kahteen kertaan. Kuolinilmoitukset vain yhteen kertaan, kun alkaa hirvittämään miten sama ikäluokka ja nuorempikin jo poistuu joukostamme. Pakollinen ulkoilu jäi tältä päivältä, sillä mahottoman paljon olitte kysymyksiänne laittanut, kun olin laiskalla päällä jonkun päivän, niin sitä satoa nyt niitän.
Loppupäivän jatkoja kaikille napsulaisille, pitänee parantaa tapani nyt.Illan ohjelmasta sen verran, että
jauhelihavihanneskeittoa on pöperönä ja se pakollinen verenohentaja ystäväni Marevan jälkiruokana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2010 - 16:53

Hyvää iltaa. Päiväni käynnistyi aamulla reippaasti kahvikupposella ja voileivällä. Eväät reppuun ja sitten duuniin. Vauhtia ja vaarallisia tilanteita sisältyi tähänkin työpäivääni. Vielä käyntiin huominen aamuvuoro+yövuoro ja sit käynnistelen lomafiilistäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.08.2010 - 19:24

Ko. päivä alkoi ja loppui rauhallisesti. Iltasella olin karaokea laulamassa.