Roihuaako sinulla jo takassasi tuli?

Avainsanat: takka tuli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.08.2010 - 19:20

mulla ei ole enää takkaa,mutta varmasti roihuaisi,jos olisis.Elokuun loppupuoli on meidän talossa aina kolkko,kun ei ole lämpöä vielä päällä ja kosteus tuppaa sisälle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.08.2010 - 19:30

ei olla vielä takassa roihua pidetty eikä hellassakaan , mutta huomasin ,kun vettä tuli tuos hetkinen sitten ja aika kosteaa tuppaa kyllä sisään tulla.. niin ei ois yhtään huono joskos muutaman klapin sinne tuikkaiskin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2010 - 19:40

Taloa on lämmitetty jo muutama kerta. Takka löytyy rannasta mökiltä ja roihuaa siellä silloin kun paikalla olemme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2010 - 19:40

Ei ole takkaa täälläkään.
Mittari näyttää 34 varjossa, joten ei ole vielä ainakaan tarvetta lämmittämiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2010 - 19:57

Eipä ole takkaa yksiössäni, mitä lämmittäisin ja romantisoisin sen äärellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2010 - 20:32

Olemme kyllä ajatelleet sinnitellä syyskuulle, mutta jos viima alkaa tunkea seinistä sisään jo aikaisemmin, niin täältä pesee: "Panokset" on tehty jo valmiiksi sekä leivinuuniin että takkaan. Ei muuta kuin pelti auki ja tulitikkua raapimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2010 - 21:01

Ei ole takkaa mutta jos olisi uskoisin että illalla palaisi, nyt täytyy tyytyä kynttilöihin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2010 - 22:06

takka on, mutta enemmänkin fiilistelyä kuin lämmitystä varten, roihut taitaa jäädä sinne ensilumille ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2010 - 08:17

Eipä ole meillä takkaa ja patteritkin ovat vielä kylmät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2010 - 10:21

Eipä ole takkaa minullakaan siksi tuli ei roihua,missään takassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2010 - 11:04

Maalla laitoin leivinuuniin tulen eilisiltana ja paistoin sekä leipää että muuta hyvää. Muissa takoissa ei ole vielä tulta pidetty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2010 - 11:22

Ainoastaan tukassa tali!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2010 - 16:04

Takka on, ja tulee tarpeeseen. Tänä syksynä saanut jo lämmittää useasti, pohjois-karjalassa vissiin viileämpää kuin etelässä, nyt mittarissa 10astetta ja polttopuita pitääs hakea ulkoa..
No mutta ehkä parempi näin kuin se 37 astetta kuukausi sitten. =)

Iloista syksyä kaikille, muistakaa pitää sukat jalassa ettei tule lunssa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2010 - 22:18

Mökillä polttelemme takkaa kun kuivattelemme kosteusvaurioista purettua seinää. Lisäksi puhallin, niin että kyllä tarkenee. Ikkunatkin auki, jotta ilma vaihtuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2010 - 17:40

Ei ole vielä takassa tuli roihunut...kyllä kohtapoulin on alettava takkassa tulta polttamaan..saa siintä niin ihanan lämmön..syksyn iltoihin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.08.2010 - 19:23

On roihunnut jo ja luultavasti huomen aamuna laitan uudet roihut siihen. Tänä aamuna seitsemän aikaan oli vain 4 astetta lämmintä ulkona.