Paha juttu?Kaksi 1992 tyttöä jäi auton alle suojatiellä.Kuljettaja sekoitti jarru-jakaasupolkimen. Linkitykseni ei onnistunut.

www.poliisi.fi/poliisi/pohjo...89003EE3FB

Lisätty: 24.08.2010 - 18:42

Lähteet eivät kerro, muuta kuin autoilija hätääntyi äkillisestä tilanteesta ja painoi kaasua jarrun sijaan.

Avainsanat: auton hallinta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.08.2010 - 18:16

kun linkki ei pelannut niin ei nyt tiedä oliko kysessä seniili vai 'blondi' kuski vaiko oikein pilven veikko ... no olipa mikä tahansa, väärässä paikassa joka tapauksessa kun autoa ajoi ja tyttöjen kannalta tietysti onneton sattumus ja tosi paha juttu ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.08.2010 - 18:58

Nämä onnettomuudet ovat aina hirveitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2010 - 19:01

alla linkki tapahtumaan.
ehkäpä on syytä miettiä onnettomuuden aiheuttajan ajotaitoa ja huomiokykyä.

Lähteet:
www.poliisi.fi/poliisi/pohjo...89003EE3FB

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2010 - 19:19

Poliisin lInkikstäkään ei selvinnyt seniili ,blondi tai uusikuski,valitettava ja traaginen onnettomuus.Sitähän liikenteessä liikkuminen on nopeita ja yllättäviä tilanteita,joihin on reagoitava järkevästi hätääntymisen sijasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2010 - 19:39

Voi hyvänen aika. Kortti hyllylle jos ei erota kaasua ja jarrua. Olipa nyt sitten kyseessä vaikka brunette.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2010 - 20:09

Varsin kipeää luettavaa jokaisen kohdalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2010 - 20:47

Ei kivaa luettavaa..
Mutta luulisi ajotaitoisen nuo polkimet eroittavan, vai hätääntyikö ja siksi polkimet menivät sekaisin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2010 - 09:18

Vähissä on ajotaito jos kaasu ja jarru menee sekaisin tai sitten ajoi ensimmäitä kertaa atomaattivaihteisella autolla. Ikäviä ja säälittäviä tapauksia tuollaiset onnettomuudet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2010 - 10:11

2010-1992=18v joten mitään tyttöjä olleet, yritti iskeä naisia jos ei muuten saa!
Karjalainen kertoo; www.karjalainen.fi/Karjalain...49407.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2010 - 11:46

hyvä huomio jumppikselta........mistä sitä tietää.......jospa ajatteli ärjäyttää moottoria ja unohti sen kytkimen`?
en tiiä mutta noita sattuu vähän liikaakin. jos nyt kohta joutuu asennekasvatukseen autokoulussa (raivon hallintaa ym) niin eikös olisi tuo pedaalien hallinta yhtä hyvä? paniikki tilanteita ja eiku harjotteleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.08.2010 - 19:19

Surullinen juttu. Inhimillisiä erehdyksiä saattaa sattua itse kullekin.