Miten kandee varautua rannalla olemiseen rahojen kanssa kun olet yksin liikkeellä, matkakohteena Kusadasi Turkissa? antakaas vinkkejä =)

Lisätty: 24.08.2010 - 21:56

Mites noi tallelokerot pysyykö niissä muka jokin tallella...meinaatteko huoneessa olevaa vai hotellin respassa olevaa?

Avainsanat: kusadasi kusadasi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.08.2010 - 18:10

enpä veisi rahoja ranalle kuin ihan pikkasen päivän tarpeisiin

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.08.2010 - 19:08

Jätä rahat hotellisi tallelokeroon, ei rannalle niitä kannata mukaan raahata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2010 - 19:08

hotellin tallelokeroon isommat fyffet ja vaikkapa kaulaan / ranteeseen laitettava vedenkestävä pussukka mihin rannalla tarvitsemansa rahamäärä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2010 - 19:15

Ihan kuin missä muualla tahansa,yksikseen liikkuessa.Kaikilta hyviä ohjeita itsekseen kulkijalle,ei Kusadasi varmasti sen kummempi ole kuin Kumpulan maauimala.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2010 - 19:36

meillä piipahti pari ruotsalaista tuos kesällä ja he olivat venäjällä käymässa ,kysyin .et mihin kätkette ruplat ,niin näytti sellaista vyötä joka oli ohut ,ihan normaali vyö, mutta sisäpuolella oli pieni vetoketjulla toimiva kukkaro ...se oli minusta aika hyvä kätkö , jotta kyseleppä liikkeistä ,jos noita vöitä myytäis vaikka täällä suomessakin ...vieraamme olivat ne ostaneet ruotsista...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2010 - 20:55

Ei rannalle rahaa kuin ihan välttämätön määrä, tallelokeroon nuo laita...

Mekin olemme sinne menossa nyt 26 päivä, ostimme itsellemme turvalompakon jossa on myös rahaa (kaulalla roikkuu paidan alla).. osa hotellin tallelokerossa ja osa käsilaukussani.. jos joku vie niin ei ainakaan kaikkea nappaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2010 - 10:55

Rannalle ei kannata rahaa ottaa mukaan kuin sen verran mitä tarvitsee rannallaolon aikana. tuo on yleinen sääntö, turkista en mitään tiedä kun en ole siellä käynyt mutta kuulopuheita kuultu sieltäkin.
Tallelokero on useimmiten turvalline, ei aina. En laita koskaan muuhun kuin huoneessa olevaan lokeroon mitään. Espanjassa ja Turkissa olen kuullut juttuja että huoneessa olevasta lokerosta on hävinnyt rahaa. Kertojat eivät ole alkoholin suurkuluttajia. Niin... lokeroon ei murtojälkiä eli avaimella oon varkasu tehty.
Kun rannalla menee uimaan, rahakätkö kropassa on käyttökelvoton ellei se nyt ihan idioottivarmasti ole vesitiivis.
Koskaan en ole käyttänyt mitään "kummallisia" turvalompakoita eli ei vyölaukkua (kauhea kapistus!!!). Mitään ei ole sattunut, liikutaan vain ns. turvallisissa maissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2010 - 11:46

jätä hillot kotiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.08.2010 - 19:17

Ota vain pieni määrä käteistä ja hommaa sellainen vedenpitävä kaulasta roikkuva kukkaro. Respan tallelokeroiden luulisi ainakin olevan turvallisia.