Mitäpäs napsulaiset ovat puuhailleet tällaisena viileänä ja hieman sateisenakin päivänä? Vai paistoiko jossain päin aurinko?

Lisätty: 24.08.2010 - 15:51

Hei vaan sinä uusi napsuilija. Tervetuloa joukkoon Matula...on niin näköinen tuo kuva...

Lisätty: 24.08.2010 - 17:31

Sirkka-Liisa älä nyt syksyn tulosta masennu ja laita lämpimästi päälle...kyllä se tästä taas. Lämpöhalauksia ja voimanvirtauksia sinulle. Toffelle aurinkoisen ihanaa lomaa ja kaikille muillekin tsemppiä pakollisiin syyskuvioihin.

Avainsanat: tiistai touhut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.08.2010 - 15:47

Töitä vaan. Nyt kun on viileämpää on mukava ahkeroida.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi. Viileämmällä on todellakin mukavampi tehdä duunia. Uutta kesää odotellaan, mutta kait ne kylmät säät on vain ensin kestettävä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.08.2010 - 16:50

Ompa ollut niin viileää, että Sirkka on ollut peiton alla vähän kehnonlainen olo ei krapulaa, vaan paleltaa ja väsyttää, mutta ehkäpä se siitä, kun tottuu tähän viileämpään ja harmaaseen säähän..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2010 - 17:02

opiskelin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2010 - 17:13

Haettin vielä matkalaukkuihin nauhat ja ostettiin Turvalompakko..
Ja sitten veimme tytäremme Skanssiin Kafe Braheen lattelle ja suklaa donitseille..
Sataa aina vähän väliä ja aurinkoa ei ole tarvinnut katsella..
Nyt aiomme valvoa todella pitkään jotta nukumme niin myöhään kuin mahdollista kun seuraava yö menee valvomiseksi..
Linja auto Turusta 26 päivä kello 2.00 yöllä Helsinki Vantaan lenotkentälle ja sieltä Turkin Kusadasiin suuntaamme..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2010 - 17:44

Kävimme katselemassa,ja ostimmekin kattovalaisimen maille vinttiin remontoiduiile huoneille.
Turussa ei ole aurinko paistanut.
Taitaa olla kylmä aurajoella tapahtuvalla 100dragon melonnassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2010 - 18:13

Katseltu äkkilähtöjä välimerelle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2010 - 18:22

Airiston reunalla aamupäivällä hieman vettä tihuutti. Nyt sitten ollaan jo auringon paisteessa ja parinkymmenen asteen lämpötilassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2010 - 18:33

rattosasti päivä hurahtanut tietsikan virittelyssä,

tuli nimittäin hankittua uusi läppäri ja voi olla että hurahtaa vielä toinenkin päivä ennenkuin kaikki oleellinen on kopioitu ja muutenkin virittelyt tehty oman mielen mukaisiksi ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2010 - 19:02

Tervehdys Mariaana, ei paista ei. Viluttaa ja kolottaa. Ei haittaa, mukavaa kun syksy jo saapui. Villapaita päällä lähdettiin aamulla kohti päivän askareita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2010 - 19:27

Minusta ei ole mukavaa,mrrrr..
Aamupvllä hain porkkanoita ja salaattia kasvimaalta,sitten "yllättikin"sade ja sitä jatkui,kunnes nyt illansuussa kirkastui hiukan<täällä pääkaupunkiseudulla.Keitin ekan kuuman keiton porkkanoista,siinähän se.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2010 - 19:56

Kattilaostoksilla ja ruokakaupassa tuli käytyä.
Ai niin, auton pesin ja kyllä virtasi hiki.
Viileää täällä ei todellakaan ole. Mittari hajosi kun unohtui aurinkoon. Viimeinen lukema oli 56,1.
Nyt täällä illalla seitsemältä on 34,7 vaikka mittari on ollut koko päivän varjossa. Lämpenee näköjään vielä. Pikkuisen vähempikin riittäisi, mutta ei parane valittaa. Talvella sateessa ei sitten enää ole hiki.