Uusi Dna-tutkimus paljastaa Hitleristä jotain, mutta mitä?

Avainsanat: dna tutkimus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.08.2010 - 18:13

Aatun mielestä taisi suku olla pahin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.08.2010 - 15:43

Tuore DNA-tutkimus paljastaa varsin ironista tietoa Adolf Hitlerin sukujuurista. Hitlerin sukulaisilta otetut DNA-testit nimittäin viittaavat siihen, että Hitler olisi sukua sekä afrikkalaisille että juutalaisille kansoille, joita hän vihasi sydämensä pohjasta.

Lähteet:
uutiset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2010 - 15:44

Jostain luin, että olisi ollut Afrikkalaiset ja juutalaiset sukujuuret.. Liekö sen johdosta ollut lapseton?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2010 - 16:53

www.iltalehti.fi/ulkomaat/20...4_ul.shtml

DNA-koe: Hitlerillä afrikkalaisten ja juutalaisten perimää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2010 - 16:59

Hirvittävällä tavalla tuo viha vain kohdistui "omaan"joukkoonsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2010 - 18:36

no ne perimäthän tuossa jo tulikin selvitettyä,

sarkastisesti voisi todeta että hyvin epäitsekkäästi se Aatu pönkitti itselleen vieraan rodun (arjalaisen) asemaa maailmassa , tai ainakin yritti ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2010 - 19:17

Belgialaislehden mukaan natsi-Saksan johtaja periytyi vihaamistaan etnisistä ryhmistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2010 - 03:13

"Sukulaisten DNA", mutta missä Aatun DNA? Jospa hän olikin arjalainen ja otettu ottopojaksi!