X
Kysytty: 24.08.2010 - 13:42

Miten Microsoft word 2007 - sovellukseen lisätään sisällysluettelo?

Avainsanat: microsoft office office word office 2007 microsoft office 2007 microsoft office 2007 word

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.08.2010 - 14:14

Liian monimutkaista selittää tässä, koska on monta eri tapaa, mutta katso ohjelman omista ohjeista, minulla on vain Microsoft Word 97 SR-1, 2007 lienee vieläkin aika samanlainen.
Avaa Word ja sen yläpalkista Ohje > Microsoft Word Ohje

Sisällysluettelon luominen

Voit luoda asiakirjaan sisällysluettelon käyttämällä sisällysluetteloon haluamiisi otsikoihin Wordiin sisältyviä valmiita otsikkotyylejä (Otsikko 1–Otsikko 9). Voit käyttää myös tyylejä, joihin kuuluu jäsennystaso, tai käyttää mukautettuja otsikkotyylejä. Voit käyttää tyylejä myös upotettuihin otsikoihin (esimerkiksi kappaleen ensimmäisiin sanoihin). Kun olet määrittänyt tyylit, voit valita muotoilun ja koostaa valmiin sisällysluettelon. Tällöin Word etsii määrätyillä tyyleillä muotoiltuja otsikoita, lajittelee ne tason mukaan, lisää niihin sivunumerot ja näyttää sisällysluettelon asiakirjassa.

Kun sisällysluettelo on valmis, voit sen avulla siirtyä nopeasti haluamaasi kohtaan näytössä olevassa asiakirjassa. Napsauttamalla sisällysluettelon sivunumeroa pääset asiakirjan vastaavaan otsikkoon.

Valitse kohta, josta haluat lisätietoja:

Sisällysluettelon muotoileminen ja koostaminen valmiiden otsikkotyylien avulla
Sisällysluettelon muotoileminen ja koostaminen jäsennystasojen avulla
Sisällysluettelon muotoileminen ja koostaminen mukautettujen otsikkotyylien avulla
Sisällysluettelon muotoileminen ja koostaminen upotettujen otsikoiden avulla

Netistä löytyy paljon hyviä valmiita ohjeita

word sisällysluettelon luominen

www.helsinki.fi/atk/neuvonta..._word.html
office.microsoft.com/fi-fi/w...aspx?CTT=3
Havainnollinen esitys
www.jyu.fi/thk/ohjeet/ohjevi...ohjelmassa

Lähteet:
Microsoft Word 97 ohje

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.08.2010 - 14:18

Tästä vaan luomaan sellaista

office.microsoft.com/fi-fi/w...25372.aspx