Miten toimii dna:n markkinoima mokkula ? Hankimme kanneeimman version, mutta omin voimin emme saaneet Skypeä pelaamaan.

3G kenttä on kaupungin ( Vaasa ) paras.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.09.2008 - 11:52

mokkula asetetaan tietokoneeseen vasta kun kone on kokonaan auki. jos näin on toimittu, niin sitten en osaa sanoa muuta. mutta oottakeehan vain, kohta joku tietävämpi ko mie vastaa teille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.09.2008 - 12:27

Mokkula on itseasiassa erilaiseen pakettiin pakattu matkapuhelin jolla on oma numero.
Tietokoneeseen liitettynä Mokkulalla saa verkkoyhteyden, yleensä sillä nopeudella joka sopimusta tehtäessä sovittiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2008 - 13:42

DNA-mokkulan palautin viikon käytön jalkeen liikkeeseen mistä sen olin ostanut, yhteys pätki jatkuvasti, vaikka olin toimivuusalueen sisäpuolella. Hankala oli päästä siitä eroon, koska oli 24 kk sopimus, mutta en ole tottunut maksamaan palvelusta joka ei toimi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2008 - 17:24

Mokkula ei ole oikein hyvä juttu.Se on hidas ja pätkii,lisäksi se on tietokoneen Prepaid,eli maksuhäiriöisen juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2008 - 18:21

Palauttaisin/menisin liikkeeseen kannettavan ja mokkulan kanssa, jos ei kerran toimi, voihan se olla ns. maanantaikappalekin.

Mokkula voipi olla toimivakin, mutta jos vain Skype ei toimi, niin Skype-, verkko- tai palomuuriasetukset ovat väärin asetettu, eli ko. liike tai asiantuntijakaveri vois neuvoo, tällee 'kaukosäätimel'- neuvominen ei oikein onnaa...

Prepaid kuuluu mielestäni vain kännyköihin, jonka saa kuka tahansa myös maksuhäiriöinen. Käsittääkseni maksuhäiriöinen ei saa mokkulaa ilman vakuusmaksua, koska mokkulaliittymän laskutus toimii samalla lailla kuin normaalissa internet-liittymässäkin eli laskutus tapahtuu jälkikäteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.09.2008 - 12:49

Taitaa nimimerkki GRISTALLI puhua läpiä päähänsä väittäessään Mokkulaa maksuhäiriöisten laitteeksi. Mielestäni hänen kommenttinsa hipoo jo todella läheltä asiatonta vastausta ja menee melkeinpä henkilökohtaisuuksiin. On paljon paikkoja joissa Mokkula-yhteys on ainoa saatavilla oleva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.09.2008 - 12:21

Taitaa nimimerkki GRISTALLI puhua läpiä päähänsä väittäessään Mokkulaa maksuhäiriöisten laitteeksi. Mielestäni hänen kommenttinsa hipoo jo todella läheltä asiatonta vastausta ja menee melkeinpä henkilökohtaisuuksiin. On paljon paikkoja joissa Mokkula-yhteys on ainoa saatavilla oleva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.09.2008 - 12:25

Paras vastaus on Anonyymillä, sillä saimme Vaasassakin mokkulan toimimaan moitteettomasti. Käyttöohjeiden seuraaminen liee kaiken A & O.