Mikä vuoden aika on teidän mieleen? Minusta kevät ja kesä. Syksystä pidän vähiten.

Avainsanat: mikä vuoden aika mielyttää eniten

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.08.2010 - 10:33

kaikissa vuodenajoissa on oma viehätyksensä.
ehkäpä se kevät on mieluisin,
talvi takana ja kesä edessä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.08.2010 - 10:41

Kaikki menettelee, talvi on se ikävin.
Syksy, alkusyksy etenkin, on mielestäni hieno vuodenaika, kevään kilpailija. En voi valita mitään parhaaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2010 - 10:42

Kevät ja kesä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2010 - 10:47

Kevät on kauneinta aikaa. Luonto heräilee ja pääsee muuttamaan mökkimaisemiin. Herää ikäänkuin itsekin luonnon kanssa talven horroksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2010 - 10:57

Kaikki vuodenajat Suomessa ovat mukavia. Talvi on vain liian pitkä ja viime talvi liian kylmäkin. Kesä on nautinnollisin pukeutumisen suhteen. Syksy on kaunis väriloistossaan. Kevät on uudestisyntymisen aikaa. Mutta kesää jatkan keskellä talvea etelän auringossa, on silloin talvikin lyhyempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2010 - 11:08

Kaikilla vuodenajoilla on jotain viehätystä..
Syksy on kaunein ruska aikaan, siitä pidän todella paljon..
Kesä on ihana ku on lammintä kukat kukkivat ja aurinko paistaa..
Talvi on ihana valkoisuutensa ja huurteen aikaan, maisema on aivan sanoin kuvaamaton (liukkaudesta en pidä)
Kevät on loska aikaa joten tuo ei oikein miellytä, mutta kun luonto herää ja ensimmäiset kukat aukeavat niin tuo taas on mukvaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2010 - 12:03

Kaikki vuoden-ajat viehättää,eniten kevät kukoistuksessaan,kesä vehreydessään,mutta syksy(jos kuiva ja aurinkoinen)väriloistossaan ja talvi lumenvalkoisuudessa.Kesää lähden minäkin jatkamaan etelämpään,se lohduttaa päivän sateessa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2010 - 12:13

Kuuman kesän jälkeen pidän viileästä syksystä. Syksyn jälkeen pimeästä ja lumisesta talvesta ja talven jälkeen valoisasta keväästä ja kuumasta kesästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2010 - 12:17

Kevät ja kesä ehdottomasti. Pahin on talvi, koska inhoan kylmää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2010 - 13:40

En osaa sanoa mikä vuodenajoista on oniten mieleeni, sillä minusta jokaisessa vuodeajassa on omat hyvät ja huonot puolensa. Keväällä on ihanaa kun luonto alkaa heräillä: lumi sulaa, ensimmäiset lehdet ja kukat ilmestyy.. Kurjaa on taas takatalvien lähes pokkeuksillinen tulo, sulamisvesilätäköt.. Kesällä mm. lämpö, yöttömien öiden valoisuus ja eläinpienokaisten runsaus ilahduttavat, silevälautat vesissä, rikkaruohomerien yleistymiset ym, ärsyttävät. Syksyllä tulen iloiseksi esim. ruskasta, luonnon marja-ja sienisadoista ja vihaiseksi vaikkapa kasvien kuihtumisesta, tai rajuista tuulenpuuskista. Talvella sydäntä lämmitää auringon kimallus hangella, jääkukkaset ikkunalla... Kylmäksi sydämmen puolestaan saa lähes läpipääsemättömät lumiskinokset, jäiset tiet... En siis todellakaan ,pysty enkä haluakkaan, sanoa mikä vuodenajoista minusta on eniten nieleeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2010 - 15:01

Kaikkia muita vuodenaikoja rakastan, mutta en talvea. Siitä luopuisin mielelläni..haluisko joku viettää minunkin talveni?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2010 - 17:35

Vietän mieluusti Mariaanan talven.Olen enemmistön kanssa samaa mieltä,että jokaisessa vuodenajassa on oma viehätyksensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2010 - 19:19

Pidän kaikista vuodenajoista omalla tavallaan. Kesästä sain tuon kuumuuden johdosta nyt hieman tarpeekseni, innolla odotan talven lumi riehoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2010 - 20:32

Kevät on minulle paras vuodenaika, huomaan silloin kaikkea kaunista puhjeneena luontoonki ja ihastelen sitä, mutta syksyllä kun keltaist lehdet vartisevat maahan , saatan sano rumankin sanan, että voi per,,,,,
minkäs teit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2010 - 22:09

kyllä se on parasta mikä on tässä ja nyt,
mikä kulloinkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2010 - 11:11

Kaikessa on puolensa, mutta kauniita kuulaita ruskaisia syyspäiviä ei mielestäni voita mikää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2010 - 17:38

Kyllä se kevät on ihaninta aikaa,kun luonto alkaa heräämään...ja sitten kesä on kyllä todella ihanaa aikaa....kun on lämmintä ja aurinkoista...syksykin on ihanaa..kun silloin lähtee kesää jatkamaan etelän lämpöön..Nytkin reissu tiedossa lähtö lokakuun 16 päivä...ja 2 viikoa saa nauttia kesästä silloin vielä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2010 - 18:17

Kaikki kelpaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.08.2010 - 19:13

Lumensulamisesta lumentuloon.