Tässä lähikadulla oli tänään jokavuotinen katukirppis tapahtuma, onkos teilläpäin tällaisia tapoja ?

kävelin tuon kilometrin pätkän sortumatta ostamaan mitään muuta kuin kupin kanvia, mutta olin tunnistavinani ( ; D ) muutaman napsulaisen, tunnistatko sinä itsesi tai mahdollisesti jonkun muun?

valperi.blogspot.com/2010/08...rppis.html

Avainsanat: katukirppis

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.08.2010 - 20:14

Noi kirppis tapahtumat kiinnostaa minua. Olen heti uteliaana katsastamassa löytyykö mitään kiinnostavaa. Koitan pidätellä itseäni tottakai, kun niitä on täällä kotonakin.Mutta joskus kuitenkin saatan jotain löytää.En ollut noilla suunnilla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.08.2010 - 20:39

Kyllä tänä kesänä on tääällä Keski-Suomessa ollut kesäkirppiksiä paljon ja ns,takakonttikirppiksiä.
Olen kova kirppis-ihminen, ainakin katselemaan niillä tavaroita ja kyllä joskus jotain sattuu kainaloon tarttumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2010 - 00:16

Mun mielestä kilometrin pituinen kirppis oli yhden kyläjuhlan yhteydessä,aikaisemmin kesällä,kun sadekuuro yllätti kesken Dave Lindholmin esityksen,mutta taiteilija lauloi entisiä teltan suojassa.
Saattaapa olla,että on nyt myöhemminkin venynyt kilsan pituiseksi,muuallakin...
Meillä päin oli kirppistaåahtuma koko pikkukaupunginosassa pihoilla ja tunnelmaa oli kuin mustalaisleiri olisis muuttanut taivaaseen.Ihana lämmin sunnuntai sai kansan liikenteeseen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2010 - 05:48

Kaduilla ei täällä ole, mutta ihmiset ovat ruenneet pitämään kotikirppiksiä. Omakotitalojen autotallin ovet ovat auki ja siellä on sellainen pieni kirpputori.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2010 - 09:31

ei meilläpäinkään noin isoja katukirppiksiä ole,
mutta pihakirppiksiä ja toreilla takakonttikirppiksiä olen nähnyt ja kaukaa kiertänyt, etten sorru mihinkään heräteostokseen, jota mahdollisesti en tarvitse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2010 - 09:36

On Turussa iltatorilla tuontapaisia kauppiaita kesäaikana toisinaan.
Viimeisessä kuvassa oli selvästi "jumppis". Mitähän lienee ollut hakemassa nyt?
Keväällä söi kuitenkin Korkeasaaren flamingot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2010 - 11:48

ihania kuvia .. varsinki se ketturepolainen , joka ois oikein söötti tuos rapulla istuskelemassa .. oltiin lauantaina Fiskarsin keskustan kirppiksellä, mutta ei siellä ollut kuin muuta myyjä .. täällä meitin paikkakunnalla pitävät vain pieniä pihakirppiksiä ei mitään kilometrin mittaisia ... voi kunpa ois tuo tietty , niin oisin isännän pyytänyt sen kautta kurvaa , kun olimme rengasretkellä Hangossa , Raaseporissa ja siellä päin kierrellen pikkuisia idyllisiä kapeita teitä ja paikkakuntia ...no saattaa kyl olla , et hää ois pistanny hanttiin moiselle esitykselle .. vaikka itse tykkään kovasti noita kirppiksiä kierrellä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2010 - 12:45

Kesäkirppiksiä löytyy kyllä jonkun verran Turussa pihalla, mutta taas muina aikoina ovat samoissa paikoissa sisällä.
Ainoa on Turun tori joka on ainoastaan kesällä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2010 - 18:37

Meilläpäin on tänä kesänä ollut paljon pihakirppiksiä, niillä olen käynyt mielenkiinnosta. Mitään suurempia löytöjä en ole tehnyt. Mutta olisin varmasti ollut tapahtumassa mukana, jos asuisin etelässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2010 - 20:58

Täällä päin on oikea buumi katu- ja pihakirppisten suhteen. Olen monta kertaa niissä käynyt, toisinaan löytöjä tehden, toisinaan vaan katsellen. Työpaikkani järjesti keväällä ison katu- ja pihakirppistapahtuman, jossa olin mukana järjestäjän ominaisuudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2010 - 11:14

On tuossa kävelykadulla kirppis, taitaa olla aika usein, en vain tiedä kun en asu täällä ... Kirppiksillä käyn muuten kyllä tiuhaan, ostelen kaikenlaista tärkeää tai joutavaa, on kuin aarteita löytäisi. Nytkin vaihdoin keittöön ja eteiseen toisenlaisen lampun, oli vaihtelun aika. Myymässä en juurikaan ole ollut, mutta suunnitelmissa on, olen jo pakannut tavaroitakin kirppistä varten.
Jos valita saa, niin olen tuo kettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.08.2010 - 19:12

Ei löydy meiltäkään päin tuollaisia kirppiksia. Kadun alla mieluummin myyvät.