Huomenta napsukkaat. Sisävesiristeilyt olivat in tänä kesänä, mutta risteilitkö sinä?

www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/...28?ref=rss

Lisätty: 22.08.2010 - 08:47

www.napsu.fi/matkailu/matkak...21--Kuopio

Avainsanat: risteily laiva kesä lämmin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.08.2010 - 15:45

silleen vaan ihan privaatisti ja pienellä paatilla

valperi.blogspot.com/2010/06...silla.html

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.08.2010 - 09:42

En ehtinyt, kuten en viime kesänäkään, vaikka erästä risteilyä järjestää tuttuni.
Omalla veneellä sentään kelluin järvellä muutamia kertoja. Peilityyni järvi on mitä mainioin paikka aamukahvin juomiseen. Ilman hyttysiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2010 - 09:50

En ole ehtinyt ja kun Turussa asun niin pitäisi tulla keskemmälle..
Mutta ilmeisesti viikonloppuna seilaan EHKÄ Kusadasista Samokseen ( riippuu hinnasta ja ajasta kun olemme vain 8 päivän reissulla).
Näette sitten alkukuusta kuvista olenko käynyt!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2010 - 10:31

siitäpä on jo aikaa kun olen risteillyt kotimaassa sisävesilaivalla.
taannoin Lappeenrannasta - Savonlinnaan ja takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2010 - 10:43

kyllä on aikaa kun sisävesvesillä risteilin .. oikein kymmensiivuosii , mutta hämeenlinnasta valkeakoskelle , joskus nuorena tyttönä oon mennyt ja sekin tais olla joku luokkaretki hämärästi muistan sen .. tulee vain noit risteilyt tehtyä ruotsin tai tallinnanlautoilla enenmäkseen .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2010 - 15:07

Sisävesilaivalla en ole ollut kuin kerran elämässäni ja siitä on aikaa.
kun asuu meren rannalla tulee liikuttua enemmän omalla veneellä. laivareissuja sitten vierailla mailla tulee joka vuosi tehtyä,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2010 - 17:49

Meitä on kehoitettu meneen Punkaharju-Savonlinna risteilylle.On kuulemma hienoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2010 - 19:25

Kyllä, jopa kahdesti. Eka oli työpaikkamme joka kesä tekemä tilausristeily ja toinen oman perheen kanssa tehty. Tähän jälkimmäiseen sain lahjakortin, muuten ei olisi ehkä tullut sitä reissua tehtyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2010 - 20:26

Kyllä Saimaalla El Faro nimisellä paatilla serkkupoikien kanssa ennen juhannusta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2010 - 09:29

Juu vain. Tuolla Riikan matkan aikana käytiin Daukavalla jokiristeilyllä. Onhan se joki vajaa kilometrin leveimmästä kohdastaan.
Suomessa sitten käyty Turun saaristossa veneilemässä. Tuota Aurajokea en viitsi ajella edestakaisin. Tiedä vaikka silta putoaisi päähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2010 - 16:20

Täällä E-Savossahan noita risteilyjäkin ois jos jonkin moisia ja tulihan noita kateltua tossa kesällä, että pitäis lähtä, mutta jäi taas menemättä. Venesatamaanki ois vain pari kilsaa, mutta on se kumma, ettei sitten tuu lähettyä kun se on ihan vieressä! Enkä käyny ees soutelemassa, vaikka sitäkin ois ollu kiva tehä ku lapsena tuli soudeltua lähes joka päivä (vaikkei kyllä oo venettäkää).

Joo, tuolla Turuus ei varmaa uskallakkaa niin vaa mennä Aurajokee ajelee..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2010 - 06:21

Jukajärvellä illalla 21.8 soutelemassa, oli uistin perässä ja vesiperäksi jäi!
(Päivällä oli patsaan paljastus kirkolla).
www.napsu.fi/matkailu/matkak...0-56--Juva

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2010 - 11:17

Meinasin juuri kirjoittaa, että en ollut edes soutuveneessämme kertaakaan tänä kesänä, mutta sitten muistinkin että oli put-paatissa Hangon edestalla pienellä pikatripillä. Eli siinä kaikki tältä kesältä. En taida oikein olla veneilyihmisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2010 - 08:42

Minä tein pienen risteilyn kotikaupungistani Keurusselän vesillä nostalgisella Elias Lonnroth-nimisellä siipirataslaivalla. Poikkesimme välillä Cambing Nyyssänniemessä , jok aikoinaan oli leirintäalue.
Matka jatkui Fontana Keuruselkään, monelle napsulaiselle voi olla tuttu paikka,tai ainakin nimen on kuulllut.Matkalla sai ihailla jylhiä korpimaisemia ja vehmaita laaksoja. Näistäkäköhän se runoilijamme Einari Vuorelankin on runoihinsa sen jylhyyden saanut.
Ravintolassa oli oikein A-oikeudetkin, mutta tällä kertaa täytyi tasapaino laittaa vaateriin jo lähtiessä, että sai ihailla kauniin kotikaupungin rantamaisemia oikeasta kulmasta, ettei puut kasvaneet juuret ylöspäin.
Pieni iltapäiväreisu, mutta oikein mieleen jäävä.