Oletkos käynyt ranskalaisella herkkutorilla? Minä kävin tänään ...

sellainen nimittäin löytyy lähempää kuin arvaisikaa ...

rajavartija.blogspot.com/201...-tori.html

Avainsanat: ranskalainen herkkutori

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.08.2010 - 00:18

Kiitos vinkistä,pitääs käydä paikan päällä Lasipalatsilla;verestämässä muistoja ja "tulevan varalle". Ranskassa paikan päällä olen käynyt kokemassa mmssa.tuhat sorttia oliiveja ja juustoja.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.08.2010 - 08:27

En ole koskaan käynyt ranskalaisella torilla, mutta jos nyt olisin Hesassa menisin ilman muuta ostoksille. Oli sen verran herkullisen näköisiä tiskejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2010 - 09:53

En ole käynyt ja Helsinkiin menemme keskiviikon ja torstain välisenä yönä lentokentälle kylläkin..
Saisivat vaihtaa kaupunkia jotta muutkin pääsevät näkemään ja maistelemaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2010 - 15:14

Ranskalaiset kylätorit, ja kaupunkitorit myös, ovat mahtavia elämyksiä. Kävin perjantaina illansuussa, tein ostoksiakin.
Tapahtumia järkätään siellä missä on ihmisiä eli sopiva asiakaskunta, tuolla oli runsaasti väkeä ja tänään
kuuleman mukaan vielä enemmän

Lähteet:
omat kokemukset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2010 - 19:37

Kiitos vinkistä! Tuonne minä kyllä joskus poikkean, kun sillä suunnalla liikun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2010 - 08:35

Nythän oli kyse 3-päiväisestä tapahtumasta Helsingissä. Suosittu oli, väkeä todella tungokseen asti, en jaksanut odottaa niin pitkään että olisi ihnai juustoja päässyt ostamaan.
Ostin sokerissa keitettyjä hedelmiä, jotka ovat hyviä mutta kalliita (painavia).
Ranskan torit ovat ihania, kaikkea tuoretta tarjolla ja saat juuri sen verran kun haluat eikä mikään ole pakattu muoviin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2010 - 18:42

En ole käynyt, mutta olipas siinä herkullista murkinaa.