Hoidatko kaiken pankissa asioinnin netin kautta kotoa käsin? Vai vieläkö käyt vanhanaikaisesti luukulla?

Luotatko verkkopankissa asiointiin?

Avainsanat: asiointi verkkopankin välityksellä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.08.2010 - 20:47

netin kautta kotona ja kaikki, jo niin pitkään etteivät ne pankkineidit enää tuntiskaan jos sinne sattuisin poikkeamaan

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.08.2010 - 19:14

Tuskin muistan aikaa, kun tiskillä olen laskuja maksanut.
Nettipankissa olen asioinut ihan alkumetreiltä lähtien. Helppoa, nopeaa ja edullista. Toistaiseksi ei ole mitään hämärää sattunut, eikä omia virheitäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2010 - 19:21

Netissä maksan, yritän laittaa kaikki maksut suoravelotukseen, seurailen siten tileiltä, mitä on tullut ja mitä mennyt. Pankissa hoitelen lähinnä laina-asioita, niitänkin harvakseen, sillä nekin hoituvat puhelimella ja postin kautta. Onneksi tilini ovat pienessä maaseutupankissa, missä virkailijat tunnistavat ääneni asioidessani puhelimitse heidän kanssaan. Rahaa saan seinästä, tai joskus haen sitä pankin tädiltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2010 - 19:53

Jos tarvitsen suuremman rahamäärän käyttöön pieninä seteleinä, niin silloin luukulla. Muuten kaikki toiminnot netin kautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2010 - 22:21

Netin kautta kotona ja mihin aikaan tahansa...
En edes muista koska käynyt pankissa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2010 - 00:30

Mukavasti kotona istuen,jonoista ei tietoakaan,mutta mieluummin itse.Suoraveloitukseen en "luota".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2010 - 11:11

Laskut maksan aina tietokoneella, mutta pankin konttorissa tulee käytyä silloin tällöin, useimmiten käteistä hakemassa. Konttori on 150 kilometriä lähempänä kuin pankkiautomaatti.
Piakkoin joudun menemään konttoriin lopetetun yhdistyksen taloudenhoitajana siirtämään yhdistyksen rahat sääntöjen mukaan ja lopettamaan tilin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2010 - 15:18

nettipankin kautta hoidan normaalit juoksevat asiat, joskus käyn konttorilla....kun on erikoisempaa asiaa. Joissain asioissa ei pelkkä puhelinasiointi ole riittävä, on hyvä olla n enäkkäin pankkihenkilön kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2010 - 19:45

Netisn kautta hoidan kaiken mahdollisen. Kerran vuodessa vaivaudun pankkitiskille poikani kanssa, kun viemme hänen kaksi isoa kolikkolipastaan sinne tyhjennettäväksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2010 - 08:38

Tavanomaiset toimet nettipankni kautta mutta joskus käyn pankin omassa konttorissa... s-neuvojan luona, silmäkkäin on hyvä hoitaa "vakavampia" asioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2010 - 09:57

Hyyry ja vesi suoraveloituksena, netti e-laskuna ja kaikki muu törsäys nettipankin kautta.
Vältän kaupassa pankkikortilla maksua, sillä minusta on keljua jun huomaankin jälestäpäin, että ai jees, tuotakin olen ostanut, kun oli sitä korttirahaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2010 - 18:38

Netin kautta hoituu kaikki näppärästi.