Mikä on nuorten suosima kulkuväline tällä hetkellä?

Lisätty: 20.08.2010 - 13:17

yle.fi/alueet/perameri/2010/...origin=rss
Mitäpäs sanotte tästä pelistä??

Avainsanat: meno suosikki peli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.08.2010 - 12:09

Meille muille olisi sopivampi tämä Hercules Duo avoauto
www.lom-tuote.eu/hercules_duo.htm

Lisätty: 20.08.2010 - 14:11

Kyllä Valperi oli tarkkana, mutta kyllä se on painovirhe, pitäisi olla km, sillä Hercules ja Titaani malleilla - ajomatka yhdellä latauksella n. 45 km
www.lom-tuote.eu/

Lisätty: 20.08.2010 - 23:28

Olisin kyllä veikannut mopo-skootteria, niitä näkee tosi paljon
mutta hienoa että "Mummopyörä on nuorten suosikki"

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.08.2010 - 10:08

Ligier-mopoauton huippumalli on melkoinen teininami.
www.savonsanomat.fi/teemat/a...kku/561989

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2010 - 10:42

mopoautohan se on ( jos papan pussit sen kestää )

Lisätty: 20.08.2010 - 12:48

lähes Ferrarin värinen tuo Puten himoitsema Hercules, yhtä vaan jäin ihmettelemään esitteen tiedoissa

"- maksimi ajomatka yhdellä latauksella: 20 - 25 m " ??? ei pitkälle matkustella tuolla pelillä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2010 - 12:38

No joo,alkaako näitä sitten viuhahdella pyörätiellä :-O Kallis lelu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2010 - 13:29

Se nuoriso, jolla ei ikä riitä vielä mopoautoiluun, ovat ainakin täällä meillä päin vaihtaneet polkupyörän potkulautaan. Niitä suorastaan vilisee katukuvassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2010 - 17:28

Mopo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2010 - 19:54

Olisin itse ollut toista mieltä sanonut skootteri.Kaunis pinkin punainen.Näkee tyttöjä 2 päällä menevän että hiukset hulmuu. Kiva kun tytöt uskaltaa rohkeasti mennä liikenteessä.Itsellänikin oli 10vuotiaana mopo.Siinä satulalla seistiin ja mentiin lujaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2010 - 20:06

Täällä maaseudulla nuorten suosima kulkuväline (tarkoitan siis käytössäoleva) on skootteri. Skootterilla pörräävät niin tytöt kuin pojatkin. Mopoautot ovat enemmänkin vanhojen pappojen kulkuvälineenä täällä syrjäseudulla. En tiedä suurten kaupunkien käyttäjämääriä tai suuntauksia, mutta em. mukaan maalla. Ei kaiketi tätäkään tilastoa voi tehdä yksioikoisesti. ... om pappa betalar... sanois joku eteläsuomalainen nuori... vaan landepaukut ajavat mopedeilla tai skoottereilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2010 - 22:57

Skootteria olisin veikannut.

Mutta näyttävätkin mummojen fillarit olevan taas suosiossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2010 - 08:07

Mun mielestä on polkupyöristä JOPO suosittu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2010 - 16:52

kyllä se on mopo, myös silminnähden niin voi sanoa.
Mopokolareita sattuu tosi paljon ja ikävin lopputuloksin. Myös skoottereita, sellaisia
vanhoja, näkee paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.08.2010 - 22:29

Vähän varttuneempi nuoriso ajelee täällä päin mopoautoilla, mutta tuo menopeli ei olisi ollenkaan pahitteeksi noille meidän raitin kuudelle pärinäpojalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2010 - 10:32

Punainen skootteri ja kaunis ajajatar.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2010 - 19:06

Kyllä meilläpäin on mopot ja skootterit suosiossa...tytöillä ja pojilla.