Ihmeiden aika ei ole ohi?

Ruanda sähköistetään "maailman vaarallisimman järven" kaasulla.
yle.fi/uutiset/ulkomaat/2010...07752.html

Avainsanat: järvi saattaa räjähtää.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.08.2010 - 11:43

sama uhka on joillakin kaatopaikoillakin, enpä haluaisi olla lähellä kun sellainenkin tapahtuu ...

mutta asialla on onneksi toinenkin puolensa, eli hyötykäyttö energiantuotantoon on aika yksinkertaista

Kysyjän kommentti

Kaatopaikan huputtamisen ymmärrän mutta iso järvi?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.08.2010 - 08:48

No siellä maanailainen tulivuori, HUH HUH no ottavat tuo hyötykäyttöön..
Itse olimme viimevuonna Liparin saarilla ja siellä tuo Stromboli päästeli 20 minuutin välein laavaa, ja sinne mennessämme meille opas selitti ennen sinne saapumistamme että siellä allakin on jotain, sieltä nousi jänniä ilmakuplia jotka ovat kaasua, liekö syynä tulivuori vedenalainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2010 - 20:06

Eiköhän toi vantaakin kohta kaasuja laske johan se rupee olemaan siinä tilassa.Olisi niitä viisaita jotka osaisi hyödyntää .Mitä sitä vielä tuleekaan kun vuosikymmeniä kuluu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2010 - 23:00

No, jopas jotakin.