Oletteko ajellut näin?

Auto putosi lossilta järveen!
www.autotoday.fi/page.php?pa...=201005494

Avainsanat: uintireissu autolle

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.08.2010 - 22:45

Kiire loppui siihen

Kysyjän kommentti

???

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.08.2010 - 08:42

No enpä ole, mutta meilläpä Turussa on Föri (sinne ei kyllä autot pääse), seilaa Turun ja Åbon väliä.. Sen kanssa mennyt ihan lapsesta asti toispuol jokkee..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2010 - 08:49

En myöskään ole.Tukholmassa Gröna Lundin lautta aika rysäyksen teki.
24 ihmistä loukkaantui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2010 - 09:09

alkavat kai mainostamaan että ylitykseen kuuluu myös auton pesu ....

eipä ole tullut tehdyksi tuollaista täyden palvelun lossimatkaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2010 - 09:32

Käytin juuri autoni pesussa, mutta ei siihen kuulunut pitempää merimatkaa. Onneksi ei ole noin vielä käynyt vaikka tekevälle aina joskus jotain sattuukin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2010 - 13:30

Onneksi ei ole ihan noin hullusti koskaan päässyt minulle käymään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2010 - 13:33

EN! Tänä syksynä rovaniemen vikakin lossi puretaan, ja tilalle tulee SILTA! ;'(

Lähteet:
nyyh, nyyh..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2010 - 19:56

Tällä kertaa se en ollut minä, vaikka lähikunnasta onkin kysymys.
Ja kyseessähän mieshenkilö, joka oli työmatkalla. Autosta oli maininta myös; maasturi. Hyvä, ettei henkilövahinkoja sattunut. Kesäinen uintiretki piristää itse kutakin... ehkä myös maasturia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2010 - 23:07

No luoja paratkoon, en onneksi ole vielä järveen ajanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2010 - 16:30

Just tossa männä viikolla oltiin tuttavien mökillä ja lossikyydillä sinne ja takaisin. Ei kyllä järvessä käyty eikä toivottavasti koskaan tartte kyseisellä tavalla käydäkkää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2010 - 00:06

Paljon on lossilla ajeltu, mutta pää on pysynyt veden pinnna yläpuolella. Ei ole haaveria sattunut