Voiko kynsikkäät ommella ompelu koneella?

Haluaisin tehdä kynsikkäät. En neulomalla, vaan ompelemalla. Mietin vain, että kun meinasin tehdä sen vanhasta T-paidasta, että venyykö se tarpeeksi. On minulla resoriakin.

Jos noista tarpeista voi kynsikkäät tehdä, niin miten osaan tehdä sopivan kokoiset?

Avainsanat: kynsikkäät käsityöt ompelu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.08.2010 - 17:19

asiasta en tiedä mitään, mutta ihmettelisin jos ei voisi

(ainakin meidän likat ompeli mun T-paidoista vaikka mitä ja jos valitti niin ne sano että "ethän sä muuten raskii uusia ostaa")

pistä känny kannkaalle ja piirrä, siinä sulle riittävät kaavat

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.08.2010 - 18:22

Koita et mitään häviä. Oppirahat aina maksettava. Kaava on oma handu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2010 - 18:26

Seuraa tämän sivun linkkejä, uskon että löytyy apu

www.hww.fi/foorumi/viewtopic...50ae5d5cc0

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2010 - 20:04

esim. joustavasta mikrokuitukankaasta voi ommella kynsikkäät, tai jostain muusta joustavasta kankaasta.
kaavat kynsikkäisiin teet omaa kättäsi mallina käyttäen, tai sen henkilön kenelle ne sitten teetkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2010 - 21:17

Luulen että onnistuu. Käytä ompelulankana jotain joustavaa lankaa, kun kerran kangaskin on noin joustavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2010 - 23:10

Kokeilemalla kaikki onnistuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.08.2010 - 22:22

Osta käteesi sopivat puuvillaiset näppylähanskat ja tee niistä kynsikkäät - pääset helpommalla. Mutta jos haluat tehdä, niin niistä purkamalla saat hyvät kaavat.