Minihame suojaa suojatiellä, tiesitkö sen ?

Tampereella tutkittu juttu joten ainakin sinne mennessänne harkitkaa vähän mitä päällenne laitatte

www.aamulehti.fi/moro/uutise...7771.shtml

Avainsanat: turvavaatetus minihame

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.08.2010 - 16:52

No on se hyvä, ettei asu Tampereella, minä annan kiitoksen Keuruuntien autoilijoille.
Kaikkin järjestään antavat tilaa rollarimummolle, vaikkei minissä kuljekaan.
Joskus oikein itseäni hävettää, kun jo hiljentävät paljon ennen kuin olen suojatielle menossakaan.

Olivatkohan mieskuljettajia kaikki jotka näkivät menneen ajan ihmeen ylittävän katua.

Lisätty: 30.08.2010 - 21:22

Kiitos valitsijoille

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.08.2010 - 15:47

Veikkaan kyllä toisin, niitä kolareitahan silloin sattuu, kun miehet silmät kiiluen katsoo hametta ja sen kantajaa..
Ymmärrän myös sen ettei sillä naisella vaaraa ole kun auto kääntyy aivan jonnekin muualle, että taitaapi olla puoli totuus,(totta siis toinen puoli)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2010 - 17:28

Voi olla kävelijälle mutta peräänajot lisääntyy. No yleensä peräänajaja on maksumiehen osassa. En kehuisi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2010 - 18:29

Kyllä tiesin, olen entinen minihameen pitäjä.Mikä sen kauniimpi katsella, kun nuori nainen ,komeine vartaloineen ja säihky säärin.Jos mies e i ole kiinnostunut tuollaisesta näystä, ei ole norm.Vanhemmatkin miehet lepuuttaa silmiään.Kyllä vauhdissa voi mennä ojaankin.Että vaaranpaikkakin voi olla autoilijalle.Silmienkautta menee suoraan aivotoimintaan hyvänolon tunne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2010 - 20:54

Varmasti suojelee hameenkantajaa mutta muu liikenne saattaa vaarantua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2010 - 21:18

Täytyypä käyttää nykyistä enemmän minihametta, kun on kävellen liikenteessä. Siis ihan vaan turvallisuussyistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2010 - 09:16

Ymmärrän tuon ilman vaikeuksia mutta mikä se vastakohta olikaan.... "ylileveä kuljetus", vähemmän kauniit vaatteet, odottaa saa! Hyväst äulkonäöstä on aina etua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2010 - 23:12

Ny, sitähän täytyy kaikki hameet nyt vielä entisestään lyhentää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2010 - 09:31

Täällä Paseo Maritimolla kulkevat neitoset pikku, pikku bikineissään kadun yli jäätelö ja limuostoksille ja autot kyllä antavat tietä.
Eräs tallaili jalkakäytävällä jopa yläosattomissa, mutta ei harmikseni lähtenyt ylittämään tietä ja katosi äkkiä näkyvistä.
Täällä annetaan tietä kaikille muutenkin aivan erinomaisen kiitettävästi. Asusta, sukupuolesta ja mistään muustakaan välittämättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2010 - 13:31

en jaksanut lukea koko juttua läpi - tuli vaan mieleen että jos autot pysähtyy suojatien eteen entäs ne jotka jo meni ohi ja kytsii peileihin? polkupyöräilijät ajelee tolppia päin jne.
sellasta se on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.08.2010 - 22:17

Jihuu, nythän me mummelitkin uskallamme hieman reippaammin lähteä liikenteeseen kun vedämme vaan rippikolttumme tuolta naftaliinista yllemme ja paanalle. Blondiperuukki lisäksi päähän ja tummat lasit silmille ettei ikä heti paljastu.
Varmasti tuo pitää paikkansa - varsinkin kesäisin. Tuskin talvipakkasilla sama blondi pääsee noin herkästi kadun yli.