Kenen veikkaat putoavat ensimmäisenä tässä kisassa pois? www.iltasanomat.fi/viihde/uu...id=2238415

Oma veikkaukseni on Antti Tuisku daameineen.

Avainsanat: tanssii tähtien kanssa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.08.2010 - 16:46

Jethro ja Antti Tuisku saaneet mainosta aika paljon, jospa se siivittää voittoon.
Ei vielä kannata jännätä, eikä paljon kiinnostakaan, on ne niin makeita kun olla ja voi.
Minun mielestäni tuomaristosta pois jo Jorma Uotinen, muutta kaiken huipuksi ottivat
sen Jonne Nikulan hapannaaman mukaan tuomaristoon. Iso raha kun houkutteli, jotta näin
minä tuumin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.08.2010 - 22:24

tiedä nyt noista, mutta tuskinpa kovin moni pahaksi pistäisi vaikka se ensimmäinen lähtijä olisi Jethro Rostedt & co

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2010 - 00:45

Huh, huh. Mie en uskalla edes arvata. Mehtään menee kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2010 - 04:45

Ei kiinnosta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2010 - 09:14

Jethron veikkaisin putoavan aikalailla alkupäässä kisoja ja muista en nyt vielä sano mitään, kun en ole kunnolla kilpailijoista edes perillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2010 - 09:54

vaikea sanoa ,mut valpperi on kyllä aika pitkälle oikeas tuos putous jutussa ...onhan siellä todella hyviä tyyppejä voittoon ,jot katsotaan ekat tanssahdukset ja ollaan viisaampii ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2010 - 14:55

Peesaan taas valperia,mutta toisaalta se Jethro on senverran sutki kundi,vaikka olisis minkälainen parkettien partaveitsi?Jokatapauksessa en välittäis nähdä sitä heppuheitä alkua pidempään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2010 - 15:37

Jethroa myös veikkaan vaikken usko, monet pitävät ja Antti Tuisku on taas nuorten mieleen ei putoa alussa..
No katsotaan eka tanssit ja veikataan sitten uudestaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2010 - 13:39

Toivon etta Laura Voutilainen voittaa koska sev on mun kaima... ja sillä on saman ikänen tyttö ku mie!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2010 - 17:23

Tässä vaiheessa mahdoton tietää. Esittelyssä oli pari-kolme vähän rautakangen nielleen oloista, mutta alku taisi jännittää.Tiedä häntä, mitä vielä nähdään?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.08.2010 - 22:04

Aika vaikeaa tässä vaiheessa. Ensimmäisen lähetyksen jälkeen olisi helpompaa. Naisista veikkaan Lauraa ja miehistä sitä diilikundia.